NuffnangX

Saturday, May 22, 2010

KFC BlackPepper

siaper sudah tray kfc menu yang baru
skang nie kfc tengah promote kfc blackpepper kan
malam try la nak rasa
tapi tak la makan di situ
beli tapau bawak balik
nak makan situ rasa tak aman jea
ialah umairah kalau makan di luar
memang tak larat nak jaga
dari boleh makan kenyang
terus umairah yang kenyang dengan cubitan aku nanti hehehehehhe
cubit sayang tau bukan cubit sakit tu


nanti semua meja dia nak singgah
pastu beramah mesra dengan orang
sibu jea la nak kenal-kenal dengan orang
kalau ada budak lagi la makin lasak
emmmm memang tak larat la nak menjaga si kecik tu
baik beli tapau jea.. selamat
di rumah tak kesah la nak buat apa pun kan
nak bersepah pun tak kesah
nak tumpah pun tak kesah
takder siapa yang nampak
aku jadi hulkhogan pun takder siapa yang nampak hehehehhehe


ok berbalik pada kfc promotion tadi
aku makan seketul jea
itu pun cubit skit2 sahaja
pedas gila la
dia punya blackpepper memang sebijik2 dalam ayamnya
memang tak tahan la perut aku
sayang pun cakap pedas tak ingat
kalah la ayam spicy kfc yang sebelum nie


malam aku tak boleh nak tidor sangat
sebab kepanasan
bangun pagi nie dah cirit birit plak
dah baper kali masuk toilet
berlumba-lumba dengan sayang
nasib baik la umah ada 2 toilet
tak la berebut
kalau ada 1 sahaja mauuu ada yang tercirit dalam seluar jea :p


jadi kesimpulannya
pada yang tak tahan pedas tu
kalau makan berhati-hati la yea
tobat makan sekali nie ajer la
tunggu spicy keluar semula ajer la
tu jea yg ok bagi tekak aku la nie


sayang suruh aku minum air zamzam
bagi sejuk skit perut aku
kesian baby dalam perut kepanasan

10 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

haritu wani beli, tp utk hubby

dia kata pedas jugak haha

wani xrasa pun

zh-ena said...

wanie - mmg pedas..sakit perut masih terasa lagi nie

Anonymous said...

ena...sama la tak tahan kita mmg pedas gila..ritu bezday kakak kita abg ipar bli yang blackpaper tu seb bek kita try skit je mmg berapi

Ena said...

hehehe..

same la umairah dengan si anis.. anak dara ena tu.. sangat peramah dan dier tak reti nak control voice dier tak mcm ummi nye yg suara pun ala2 dalam kelambu (itu dulu la.. skrg dah cam tarzan je bile dtg sawan tu..hahah) tapi bile dengar sore si kakak.. adoiyaiiii.. spoiled mood nak makan!..

CatlinaFly said...

pedas eh?tak penah try lagi ni..ena..sy nak tny..ena ade terima tak email apsal blog logo?dah lama dah sy antar..masa tu ena tgh busy dgn kes tempat keje lame tu ari..

zila said...

memang pedas giler aku makan masa 1st kuar tgk lada hitam dia sbijik sbijik kat daging ayam tu. memang pedih giler so aku kena tunggu la yang lama kuar baru boleh g makan. pedas tahap gaban.

Aredhel Helya said...

wah......... cam best jer........nak try lah balik ni... hehehe

saya said...

pedas?? sekian la jawabnya saya takmau la kalo pedas

antalya said...

agaknya pewot korang xtahan black pepper kot.tp mmg pedas semacam kfc br tu

A N A K - A N A K K U said...

enaaaaaaaa berani ko mkn lada hitam, eeeee alhamdulillah ko xde pepe..ingat x kes idah mkn prosperity dia gugur...ko kene jaga dan tgk pemakanan ko...tp aku doakan semuanyer selamat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha