NuffnangX

Tuesday, May 11, 2010

AKu dan MC

skang nie sejak kerja di tempat baru
setiap minggu pasti aku amik MC
emmmm tak larat sangat nak pergi kerja
sejak hari jumaat minggu lepas
pagi jea mesti nak muntah
dah la tak sarap lagi
jadi bila muntah tu
rasa perit jea anak tekak tu
alahai dugaan betul nak jadi ibu untuk kali ke 2 nie


baru jea kerja baru
tapi dah selalu amik MC
emmmm pastukan perubahan hormon skang nie
aku menjadi seorang yang AMAT MALAS
macam maner nie
serba serbi malas nak buat
skang nie rasa MALAS nak pergi kerja
malam tadi cakap pada sayang
yang aku nak berhenti kerja jea
sebab bila bangun pagi tu
aku memang taknak bangun untuk bersiap
alaram hp mmg dah banyak kalai la berbunyi
tapi aku pekakkan jea telinga


masih lagi tak boleh makan selepas pukol 6pm
kalau makan jugak confirm muntah
emmmm aku rasa preggy kali nie macam mengada-mengada jea
tapi itu la realitinya yang terpaksa aku hadapi
2 member baik aku teka mungkin aku akan dapat baby boy kot
harap begitu la kan
masin la mulut korag - umar zariff :D

8 kata-kata indah:

nanonano said...

alhamdulillah,
tahniah yg,
sorry trlmbat wish,
lame dah xjenguk sni, huhu

mummy_ayu said...

hallooo..lama rasanye tak jengah sini...congrates ek..umairah nak jadi kak long...cayalah..apa pun take care ye dear!!

attyfir said...

kadang mcm tu lak ena..lain anak lain pembawakan .nya .

harap ena tabah melaluinya ..semoga dipermudahkan segalanya ..amin

Zue AnnaLeeya said...

mase peknen umairah dlu teruk tak muntah2... klu tak sama, mybe nih boy la kot??? Insyaallah...

take care bebeh...

Zura Tahir said...

xpe tabahkan hati...imah yg kecik kurus kering tue pun bleh tahan inikan ko...come on

Unknown said...

xpe lah na.. nak buat cmne. demi rezeki yang kita nak beri untuk anak2.. sabar k.

Ya ALiya said...

tabahkan hati ye...dugaan la tu,tapi saya teka anak ena t girl....

sebab saya dulu malas sangat2,org swmua cakap anak saya boy,haya saya n hsband pun cakap anak saya girl..

tapi tu semua ketentuan allah,tak kisahla boy or girl yg penting sihat....

Aredhel Helya said...

simptom malas keje ni... hehehe.... macam-macam simptom masa merandung... tapi best woooo....kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha