NuffnangX

Tuesday, May 11, 2010

Sarapan yang Sempoi Untuk Umairah

dalam tak larat tu
aku gagahkan diri jugak untuk membuat sarapan
sarapan untuk siapa
sudah semestinya untuk anak kesayangan aku nie - Umairah
ialah yang tak sihat aku kan
jadi jangan la babitkan anak dalam aku tak larat nie kan
jadi dalam kepala tengah pening
tekak yang tengah memual
gagahkan kaki untuk melangkah kaki ke dapur jugak
untuk anak kan..



buat scramble egg
dengan baked bean di campur dengan sosej yg telah di potong kecik-kecik
umairah mmg suka mkn sosej
fov dia tu



letak jea atas meja
terus jea tunjuk perut
emmmm lapar la tu
cian anak ibu



aku cuma temankan umairah makan sahaja
tak lalu aku nak makan
tekak rasa mual sangat-sangat



rambut umairah semakin panjang
dan semakin nampak krintingnya
dah jadi macam rambut rambut Tuan Hakim plak
hehehehhehe


Selamat Hari Ibu
kepada semuanya yang menjadi Ibu
terumatanya kepada mak aku tersayang
dan mak mertua yang disayangi
semoga Allah sentiasa melindungi orang-orang yang aku sayangi


10 kata-kata indah:

saya said...

alahaii..rindunya kat ena & umairah. dah lama betol rasanya tak baca tulisan terbaru. ena jaga dir baik2. kalo pening2 tu rehat kan diri ye. love all of you!

Zura said...

aku dh lah tgh lapa nie...

momguess said...

sedap nya...
auntie nak sikit boleh
sian ank kan if mak2 nye sakit

ita cutevirus said...

alahai ena...
cian ita nengok ena.. itula dugaan ibu mengandung kan...
HAPPY MOTHERS DAY!!

.::WaNiE::. said...

eii lama sangat tak tengok gambar umairahhh

atty's said...

aah rambut umairah dah panjang..tp kalo bior panjang umairah nak ikat..okeh gak..

jap je lagi umairah nak jadi kakak..

selamat hari ibu ena..takecare ye

chugie said...

selamat hari ibu gak na..

nampak sedap je makanan tu.

Ya ALya said...

rindunyer la....tapi tak pe ena ada sebab tak wat entry baru kan....

habis ke umairah makan sarapan tu,tgk macam byk je.....

rambut umairah sama dengan rambut sara,kerinting2

Ease Basri said...

dah lama taknampak gambar umairah... comelsssssss........... lagi comel makanan tu....

arianna adrizal said...

ya Allah... da besar da umairah. sekejap je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha