NuffnangX

Monday, May 17, 2010

Nak Makan Yang Masam-Masam Sahaja

lunch tadi kami makan di Chicken Rice Shop di Tesco s.alam
kami makan di sini pun sebab nak belanja Kak Nini
sebab hari rabu nie kak nini last day kerja di sini
sedih plak tetiba
member yang lain semuanya order nasi ayam
cuma aku jea pilih set yang lain




aku pilih set gado-gado
sedap jugak gado2 di restaurant nie
cuma rojak jea yang tak sedap
nak makan rojak baik makan di lori tepi jalan tu
pasti sedap
pastu timun pun pahit jea masuk ke tekak aku
gado2 dia nie memnag licin la aku makan
sebab kuah dia rasa masam2 skit
memang kena dengan selera aku time nie


member baru di tempat kerja baru

duduk dari kiri : kak sal
berdiri dari kiri : kak su, kak nini dan aku [mak buyung hehehehhee]



duduk dari kiri : ida [dah bertunang tunggu masa nak kawen jea]
aku ngan kak su dari finance - AR
kak nini, kak sal dan ida dari finance - AP


sedih bila ingatkan yang kak nini akan tinggalkan kami
kak nini dapat offer lebih baik di tempat baru
kak nini bagi aku memnag seorang kakak yang memang baik sekali
kak nini lah org yng 1st aku ketika aku masih terkial-kial di tempat baru
orang yng 1st ajak aku pergi ke tempat solat
1st day aku kerja kak su MC -preggy sama mcm aku gak hehehhehe
jadi banyak memory bersama dengan kak su
walaupun baru sahaja 2 bulan kenal dengan kak nini
aku harap perhubungan nie kekal sampai bila-bila

keep n touch
rasanya nak beli something untuk kak nini
apa erk


4 kata-kata indah:

Nia said...

tak bestnya bila ada kawan yg resign kan..huhu..

A N A K - A N A K K U said...

huhuh aku tggl b2 jerk kat dept nie, tp g sorang lelaki, x best mcm member pompuan...huhuhhu x seriuh dulu

Aredhel Helya said...

kakak berdua yang bertudung dan baju pepel tu memang sehati sejiwa kan....

saya said...

selamat kembali bekerja..jaga diri ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha