NuffnangX

Tuesday, May 18, 2010

Salam Takziah

Al-Fatihah untuk bekas rakan sekerja ketika di Eon dahulu
arwah Suhaimi selamat dikebumikan pada hari ahad yang lepas
arwah seorang yang mmg baik
dan yang pasti aku suka minta arwah
untuk betulkan kereta aku sebab free jea
tak payah nak keluar duit
tapi balanja makan la kan hehehehehe
makan plak mesti di kedai wan
makan laksa..memang sedap


tak sempat nak datang ziarah
ingat nak jeguk kak mira [isteri arwah] hari ahad nie
shumie ajak sekali member-member Eon untuk jeguk sekali
isyaAllah aku akan try call mereka semula
itu pun kalau dorang tak tukar no.phone lagi la


arwah meninggal sebab xcident di seremban
masuk icu di hos. serebam
di sana selama 2 minggu
dan seminggu di hosp. hukl
hari jumaat yang lalu dah nazak
baru jea plan ngan hasan nak lawat hari nie
dan arwah pergi pada hari ahad sebelum kami datang menjeguknya


isteri arwah baru jea selamat melahirkan anak ke tiga dorang
baby girl
bersalin tanpa suami di sisi
dan sekali lagi dugaan membesarkan anak2 yang masih kecil
tanpa suami di sisi
besar betul dugaan untuk kak mira
aku harap kak mira tabah hadapi dugaan yang melanda


kalau aku tak tahu la apa yang bakal aku lakukan
teruskan kehidupan
tapi yang pasti tidak sanggup aku kehilangan sayang
kejadian nie aku ceritakan pada sayang
nampak berubah muka sayang
ialah sayang pun suka jugak bawak kereta dengan laju
geram jea tengok
ingat2 skit isteri awak nie tengah preggy


al-fatihah
semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman
Amin

10 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

al fatihah untuk arwah

:(

mummy_ayu said...

alfatihah untuk arwah..for kawan u tu..semoga tabah!!

attyfir said...

al fatihah..utk arwah

A N A K - A N A K K U said...

mmg dugaankan....al fatihah, to kak mira, kuatkan hati kuatkan semangat, dlm pantang bnyk dugaan nie...

Aredhel Helya said...

alfatihah......... speechless.... turut terasa kesedihan itu... :(

Zura Tahir said...

sedih nye...al-fatihah

insyaallah dia mampu tuk menghadapinye sbb allah memberi ujian mengikut kemampuan hambanye...

saya said...

al-fatihah..untuk arwah dan semua muslimin muslimat

Unknown said...

sedih na..

alfatihah untuk arwah..

Anonymous said...

hye ena dah lama xmsk sini
salam takziah pada kawan ena
semalam pak long hubby pon meninggal

ita cutevirus said...

salam ena,
alfatihah utk arwah...

ena, smlm hubby ita cite yang abg ipar kwn opis die meninggal.. cite die sebijik cam cite ena ni... adakah orang yang sama?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha