NuffnangX

Monday, October 31, 2011

Kenduri Kahwin Member Sekerja Di Opis Lama

sabtu lepas kami pergi ke shah alam section 19
untuk hadiri member opis lama yang kahwin
tak datang macam serba salah plak ialah time kita kahwin dia datang jea
jadi pukol 12 lebih ambil shumie dahulu baru gerak ke shah alam
alahai jem la plak jalan menuju ke shah alam
baru ingat malam tu ada games bola NS lawan Terengganu
jadi banyak kenderaan masuk ke shah alam


bob (syahman) member lama semasa bekerja di Wan-Ra dahulu
bila tengok wedding nie
teringat aku dengan sayang
kecik dan besar hehehehehe
skang nie jea nak sama balance dengan sayang kihkihkih


pengantin bersama aku dan shumie



bob nie budak praktikal time sayang jadi supervisor di sana





time aku makan, sayang plak melayan umar

ialah time sayang makan aku menjaga umairah

jadi sama-sama kena la beri kerjasama kalau nak makan dengan kenyangkan


memang sedap gila la biskut nie

nie biskut semprit atau biskut dahlia erk

aku pun tak pasti

tapi bila makan memang sedap rasa crunchy jea


tapai nie pun sedap

aku makan 2 bijik jea

manis tak ingat boleh kencing manis nie kalau makan selalu

comeykan tapai nie - kecil2 jea


aku bersama shumie - my BFF

lama kami tak jumpa

ialah dia pun sibuk gak dengan studynya


bersama umar

nasib baik la umar tak meragam

makan pun banyak


umairah pun makan banyak

tapi sibuk sangat nak main buaian di taman mainan

rumah pengantin berhadapan dengan taman permainan

jadi sibuk sangat la nak main buaian

jadi kena la ugut nak main kena la makan dulu

lepas makan baru lepaskan si kecik nie main buaian


memula shumie masuk kereta

umar asyik la pandang auntie shumie dia hehehehehe

ialah jarang jumpa kan

sampai terlentok-lentok la kepala dia sandar ke bahu aku

konon malu la dengan auntie shumienya tu

dah lama baru ok

siap boleh dukung lagi

tapi shumie dukung sekejap jea sebab tangan dia rasa lenguh tak ingat bila dukung si umar nie

hah baru tahukan

that daykan birthday umairah
jadi bila singgah di Petronas isi minyak kereta
belikan umairah belon hello kitty untuk umairah
suka la bila dapat dari babahnya tu



masa dalam perjalanan balik


sebab kena hantar shumie balik semula ke merbau sempak


jam plak bila sampai di area stadium shah alam


kereta plat terengganu memang dah banyak memenuhi jalan


di sekeliling stadium lagi la macam-macam gaya dan aksi penyokong dari terengganu


tapi Tahniah pada pasukan terengganu sebab menang pada malam tersebut


2-0 kan...cya yok cya yok


aku takder la sokong saper2 pun saper menang aku sokong..boleh gitu :p

2 kata-kata indah:

FirZie83 said...

kak ena..bukan n9 ke yg menang?hihi ;)

~ain said...

ena... n9 menang laaa.. 2-1.. cik abang punya aaaa frust. jejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha