NuffnangX

Tuesday, October 4, 2011

Kaki Umar yang Bam Bam

setiap pagi macam nie la selalu gelagat umar
akan duduk depan pintu grill sambil melihat aku
bye bye pada dia sebelum pergi kerja
siap nangis-nangis bila aku mula melangkah nak naik kereta
kesian tengok umar
lagi kesian kalau umairah naik kereta bersama dengan aku
dan umar tinggal di rumah...cedih jea muka si kecik tu


aku suka kalau lepas mandi aku biarkan sahaja
umar hanya pakai pampers dan pakai t-shirt sahaja
sebab aku geram pada paha umar
rasa nak gigit jea paha kephepchi tu hehehehehe


memula taknak pandang ibu dia bila aku nak snap gambar dia
saje jea pandang tepi

bila aku cakap bye bye jea
hah baru la pandang ke depan
sambil buat muka mencebik
dah start nak nangis
grill pintu rumah tu umar
sudah boleh panjat sehingga
dua petak grill tu
sebab selalu tengok umairah
menjadi spidergirl..tu yang mengikut
umar memanjat jugak

2 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe...tggu besar skit, ko sure leh kurus...lasak lelaki mmg lain tau

Ya ALiya said...

yqa pun sama,memang geram dengan peha yg bam bam ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha