NuffnangX

Wednesday, October 5, 2011

Confirm Tiada Tapi Rasa Sedih Jugak

sehingga hari nie aku kelewatan period dua bulan
tapi sebelum nie pun memang pernah lewat jugak
ialah aku cucuk untuk perancang dan sambil tu
masih lagi menyusukan umar sehingga kini
mungkin dua perkara tersebut menyebabkan
perjalanan period aku tidak teratur
jadi semalam lepas lunch pergi farmasi
untuk beli urine test
di toilet opis aku try untuk lihat
sama ada dua jalur akan keluar ataupun tidak
bila tunggu 5 minute masih jea lagi 1 jalur
confirm aku tak pregnan
sebelum test tu rasa macam memang taknak
anak buat masa sekarang nie
ialah umar pun masih lagi 10 bulan
takkan la nak ada anak buat masa skang nie
jahitan untuk 2 anak untuk bersalin nie pun
masih lagi terasa kalau angkat barang berat
dalam hati berperang taknak anak
bila lihat satu jalur tu
tetiba naluri seorang ibu nie
rasa sedih plak ... napa yea
kata taknak tapi bila lihat keputusan negativ
terus rasa sedih


korang pernah tak alami perasaan macam nie
ker aku sorang sahaja yang rasa begini

6 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

selalu je, rase keadaan ekonomi x sedia, tp bila xde 2 line tetibe rase nape xde...hahahahah lawakkan perasaan ib nie, dlm xnk tp nak

|| NaFiRaa || said...

hehehehe... kalo saya mesti dh cuak.. sebab saya nih mmg x sedia lagi.. kekeekke

mummy_ayu said...

tu namanya..nak dlm tak nak..
tak pe..nanti ada la tu..

h4ni3 said...

penah gak lewat aritu
bila tgk -ve.. tak sedih sangat, tapi legaaaa
hehehe

notti netti said...

takpe....cuba lagi...tahun depan jom pakat ramai2 ngandung..eheeheheheh

Ya ALiya said...

tunggu umar dah besar sikit la yer......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha