NuffnangX

Tuesday, October 25, 2011

Hanya Window Shopping Tapi Tershopping Jugak eheh

lunch tadi pergi the store
sebab aku nak cari span muka dan syikin nak cari stoking dan seluar panjang
yang akan di pakai malam nie
opis aku ada buat games badminton
aku tak dapat nak menjoinkan diri sebab akan balik Sijangkang malam nie
kena beli span muka baru sebab span muka yang sedia ada di atas meja solek
telah di kemam-kemam oleh dak umar huhuhuhu
tu yang terpaksa beli baru di sinma
umairah kalau dapat masuk kedai sinma nie
memang rabak poket aku
semua benda yang nampak comey dan pink colour
confirm kena beli - biasa la anak perempuan kan

pastu keluar dari the store, di luar ada gerai-gerai ala-ala Thai gitu
aku suka singgah gerai nie
sebab kemeja dorang jual aku suka pakai
susah nak cari di outlet shopping mall jenis kemeja yang aku suka
memang kebanyakkan kemeja yang di jual di gerai nie
kebanyakkan jenis yang jarang ala-ala seksi gitu
tapi pakai la inner ataupun singlet di dalam kan - apa susah



pelbagai jenis kemeja yang ada

pilih sahaja yang mana berkenan


motif ambil gambar nie sebab kami berdua hari nie jadi kembar tak seiras

tudung kami sama hahahahahahha

semalam beli dari Hanis hari nie sudah tibai pakai ke opis - tak basuh la tu eheh

macam kata kak ayu - tudung kuih lapis :D

dalam kata nak window shopping jea
tetiba terbeli jugak kemeja sehelai huhuhuhu
tapikan rasa ralat sangat tau
sebab bila sudah beli, dan jalan-jalan sehingga ke ferai yang last
tetiba aku terbekenan kemeja polkadot plak
uwaaaaaaaaa menyesalnya tak tengok-tengok dulu
takper hari jumaat nie gaji pasti aku akan rembat baju kemeja polkadot tu




memandangkan lunch tadi tak sempat nak singgah ke mana-mana


untuk makan jadi ambil jalan mudah dengan menapau ajer mc'd heheheheheh


apa yang penting..mudah beli..apa yang penting..mudah beli


hahahahahha nyanyi ikut rentak lagu wonderpets yea :p

3 kata-kata indah:

eisyaawie said...

rambang mata tengok baju....sy pon selalu gitu....dalam beg kena stanby jer duit lebih....kot2 berkenan kan x beli rugi.....hihihi

zh-ena said...

eisyaawie - tu la ckp jea window shopping tapi sebenarnya klu ada yg berkenan terus jea nak beli nnti

thanks yea sudi singgah ke blog ena nie

Ya ALiya said...

ena g sign jadi duta mcd cepat yer........hehehehh...meamng ratu mcd ni......cantikla kemeja tu...RM brape beli?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha