NuffnangX

Tuesday, October 4, 2011

Rimasnya Pakai Gaya Shawl Nie

malam semalam layan utube
search la gaya tudung terkini
konon-kononya nak jadi trendy la
kununnnnnnnn
bila layan punya layan utube
ada satu vidoe tu aku jadi tertarik
sebab comel jea lepas pakai shawl gaya macam tu
jadi gigih la aku pagi tadi
mengadap depan cermin ingat-ingat lupa gaya
minah dalam vidoe tu ajarkan
step by step
sayang tengok jea aksi aku depan cermin
lepas siap. terus sayang cakap
gaya baru yea....
aku tanya la, cantik tak
macam biasa la para suami pasti akan memuji
tak puji nanti malam tak dapat hahahahahha


nie la gaya yang aku try tu
ala-ala tajima pun ada
ala-ala yuna pun ada
entah tak tahu aku nak komen
memula tu ok jea
tapi bila sudah masuk ke opis
dan sibuk buat kerja, menunduk jea kepala aku hari nie
sebab nak check attendance HLBB
betul atau tidak kerani branchs buat
makin lama makin rimas aku dengan gaya tudung nie
tak tahan sangat terus masuk ke ruang solat
dan tukar style biasa aku pakai

style apa lagi
style lilit-lilit jea kat kepala nie
mudah dan tak serabai
hahahahahha bertahan 3 jam sahaja aku
dengan gaya baru tu hehehehhehe


lunch makan mc'd jea
ambil set quater pounder set medium
boss aku anna siap cakap lagi yang kami berdua nie
memang minah mc'd la
selalu jea dengan mc'd


esok tak sabar nak lunch bertiga
saper tungguuuuuu

6 kata-kata indah:

FirZie83 said...

sweet la kak gaya baru tu ngn akak...tapi ya la..sbb keja byk bergerak kan?x pe la..time cuti...pi jalan boleh la akak buat gaya tu...nampak trendy mandy cikit...hehe

Zura Tahir said...

hahaha...aku tgk pun cm rimas na ape lglah nk pakai style cm tue...

~ain said...

trend skrg ni mcm2.. tudung mcm ni ala-ala nak tercabut gitu.. ahhahaha

Sidratul Muntaha said...

aku paling tak gemo tajima tajima tu..
klu takde anka boleh la.
klu ade anak ganas mcm aku ni
mahunay etrcabut sana sini
huh

|| NaFiRaa || said...

memang cantek.. tapi kalo utk pekerja yang bz kat opis mmg x sesuai.. kalo utk student ok kot..

lagi2 kalo kita yang dah ade anak nih.. mau aje kena tarik ngan anak.. ai la tu slalu kena..kikikiki

Ya ALiya said...

kalau g keja ya memang tak sesuai la pakai tudung gaya ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha