NuffnangX

Tuesday, May 29, 2012

Sakit Hati pada Courier Service

aku rasa hari nie hari sakit hati sedunia
dari pagi tadi sampai aku tengah menaip entry nie masih lagi aku sakit hati
dah la pagi nie aku gagahkan diri datang jugak ke ofis jugak
senggugut - finally datang jugak period aku nie
kalau ikutkan hari nie last day kak viji bekerja
jadi kami finance dept dah decide nak buat farewell party untuk kak viji
time lunch kami akan makan di somewhere ikut mana kak viji nak makan
than billnya kami akan bayar sama-sama exclude kak viji
tapi aku masuk ke ofis pagi nie
dapat tahu dia tak datang - MC
sabar jea la
aku yang sakit-sakit nie
syikin yang batuk-batuk sampai nak putus urat kentut
ana yang pergi klinik ambik darah
boleh jea kami datang ke ofis sebab memikirkan nak say last good bye pada kak viji
tapi empunya diri tak datang plaks arghhhhhhhh geramnya
sabar ....

tengahari dapat phone call dari skynet
ingatkan pasal apa
tetiba minah tu cakap courier yang aku hantar pada 16.05.2012
tak dapat hantar lagi
apa lagi darjah kepanasan aku terus mencanak-canak naik
memang cari pasal la ni
apasal dari 16.05 aku hantar
hari nie 29.05 baru nak cakap tak dapat hantar lagi
@#$%^&*!#%%^ dalam hati memang aku mencarut jea la
ialah aku hantar assignment aku tu ke Uitm
dah lah tarikh last submit 20hb hari nie dah 29hb
makkkkkkkkkkk aiiiiiiiiiiiiii
apa punya service nie
memang kena la minah tu dengan aku
alasan takder orang pick up phone 
jadi tak boleh nak hantar

skynet yang kena makid engan aku tengahari tadi
WTFISH punya service


lepas letak phone yang aku telah ugut
kalau tak sampai jugak dokumen aku pada Prof aku siap la
tahu la aku nak buat apa lepas nie

tadi masuk ke website skynet
masukkan consignment note aku
dan tertera di situ setiap date yang mengatakan dokumen tak dapat nak hantar
apasal tak contact pelanggan kalau ada masalah
apasal lepas nak masuk 3 minggu baru nak update pada pelanggan
memang WTFish la skynet nie
gagal paper aku nanti siap ko skynet
uwaaaaaaaaaaaaaa
sakitnya hati aku nie

rasa macam nak tumbuk orang jea
hampagassssssss betul la

4 kata-kata indah:

~ain said...

lain kali jangan gun skynet.. Guna pos ekspress.. pastu kalau tak sampai jugak, kita maki pos express plak..hahaha

btw, fasal assignment tu. lain kali minta kat prof hantar online... prof kitorang ok je.. lepaa tu, bila ada masa baru hantar hardcopy. sama je kan..

|| NaFiRaa || said...

aduhaiii... Assignment tu.. sabor jek laaa.. pastu macam mana?? boleh hantar lagi ke Assignment tuh?? isk.. zura plak yang rasa geram nih..

tapi betol jugak komen ain tuh.. hantar softcopy + hardcopy.. kalo tetiba kurier buat hal.. ade backup.. hehehe

Zie Madini said...

aiyoo..benda penting tueeeee. teringat lak zie dgn kes zie dgn courier dulu. mengamok habis zie dgn satu courier service ni. bos penghantaran tender dorg delay...walhal benda tu kena submit urgently. teruk zie kena marah boss sampai nk nangis kena marah taw


sudahnya...turn zie plak yg maki hamun courier service tu. hahahaha. terus bos suroh guna courier lain utk our company pastu :P

Eliss said...

mak aihh..memang bengan macam ni, kira double bengang laa hari ni yer.hrp2 dokumen tu sampai dengan selamat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha