NuffnangX

Wednesday, May 23, 2012

Bawak Pinky Teady Bear

semalam umairah bawak pinky teady bearnya ke nursery
dari rumah lagi aku sudah bising-bising jangan bawak
tapi umairah tetap nak bawak jugak
ialah penjaga di nursery selalu pesan jangan bawak toys ke nusery
tapi aku selalu tengok budak-budak tetap bawak jugak toys kesayangan masing-masing
nasihat macam mana pun
tetap nak di bawak jugak

anak korang bawak toys ke tempat day care tak?
kadang-kadang tu 
umairah siap bawak 2 beg ke nuserynya
1 beg isi pakaiannya
dan 1 beg lagi isi toys dia

melangkah keluar dari nurserynya
sambil memeluk pinky teady bearnya
aku memang tunggu dalam kereta jea
umairah akan pandai-pandai bawak diri
untuk heret atau sandang begnya
datang ke kereta
hanya waktu hujan aku akan masuk ke dalam ambil umairah
jadi tunggu jea la aku dalam kereta menanti si kecik nie masuk ke dalam kereta
kalau 5 minit umairah tak masuk masuk dalam kereta
tetap la jugak aku tunggu

umairah si mulut becok

nie senyum paksa namanya
hahahahhaha


anak kesayangan ibu
kalau tak bergaduh dengan umairah nie dalam sehari memang tak sah
eheh

hari nie hantar ke nurserynya
siap pakai lipstik lagi
emmmm muncung jea bibir tu ke depan :p

2 kata-kata indah:

~ain said...

beso nya bear bear umairah.. mcm yang awal ashaari kasik kat scha alyahya.. hahaha

zh-ena said...

hehehehehhe teady bear dr babahnya tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha