NuffnangX

Tuesday, May 29, 2012

Terapi Diri

 lunch tadi saja jea pergi the store
niat di hati nak jalan-jalan jea
tapi bila lalu di depan restaurant Pizza Hut
terus memanggil-memanggil diri nak makan di situ
jadi pizza hut la masuk ke perut kami berempat
syikin..syikin..siti dan aku la
lupa laks nak snap-snap gambar di dalam pizza

tempat kami berempat menjamu selera
pizza hut
skang niekan pizza ada set menu yang baru kan
semuanya nampak sedap dalam iklan dan menu yang terhidang depan mata
jadi nak la try set yang baru kan

jadi pilihan aku ialah Lime Pepper Chicken Chop
rasa dan presentation pada food aku memang hampeh
tak sedap sangat dan lambat sampai
20 minit kena tunggu menu aku sampai
itu pun kena tanya pada crew pizza
dah tanya baru la makanan sampai
20 minit tau kena tunggu
nak kena complaint  nie

sebelum makanan sampai
aku ajak syikin temankan aku beli kasut
ialah hari nie aku asyik nak marah jea kan
jadi terapi diri atau pujuk diri sendiri
ialah dengan membelikan diri sendiri

kasut baru hahahahahahaha
cantik tak :p
simple dan selesa untuk di pakai

wajah kesegalan aku hari nie
merangkap hari sakit hati sedunia eheh
u look brown today :p

ok la nak balik dulu
malam nie nak tengok wayang free
esok ai stroy yea
peace :D




4 kata-kata indah:

tiefazatie said...

salam sis!~hye2..
me ifa..yg tegur sis kat mid valley smlm..hee..
nice blog la sis..

btw nice to know u..=)

Zie Madini said...

sedapnyaaaa lime pepper chicken chop tu yunkkkk. melior zie tgk...adoimakkkkk. BTW lawa seyyyyyyy kasuttttttttttt. brape ek. berkenan ler pulak. hahahha

tiefazatie said...

salam sis..hee...tq..folo u too..
tp konpius nie dh pernah folo ke x dulu nie..tp ifa folo je lagi..hee

Anonymous said...

xsedap msk sndri la...bnyak bunyi plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha