NuffnangX

Wednesday, May 30, 2012

Hujan Lebat..Jumpa Blogger..Premire Sreening Snow White...semuanya di sini

selamat pagi semua
pagi nie hujan turun dengan lebatkan
mood nak pergi kerja pun jadi tawar jea
nak nak plak aku dapat msg yang member aku syikin MC hari nie
lagi bertambah-tambah tawar hati aku nak pergi kerja
tapi tetap bangun siap-siap untuk pergi ke tempat kerja
sejuk jea pagi nie kan

sebab skang nie musim cuti sekolah
perjalanan pergi ke tempat kerja lancar jea
tidak tersekat dengan jem
balik kerja pun syork jea balik sebab tak tersekat jem :D
selamat bekerja yea teman-teman
sejuk-sejuk pun kerja tetap kena buat jugak yea :p

wajah kebosanan
takder member di sebelah huhuhuhuhu

malam tadi tengok wayang citer snow white
tiket free dari Tonton
nie nanti aku story yea
next :D

tengah-tengah beratur nak ambil tiket
ada yang menegur
tanya aku blogger jugak ker
aku hanya iyakan
terus tukar-tukar url blog
ialah lepas nie boleh la berjumpa di alam maya plak

nama girl nie Ifa
memang peramah
selamat berkenala Ifa
jom kita kenal sama-sama siapa Ifa nie


6 kata-kata indah:

saya said...

Wahwahwahhhh..tengok wayang free ye? Tapi tgk iklan cite snow white tu macam best je. Hehehehe....nanti story ye pasal pi tgk wayang tu.

zh-ena said...

saya - sudah semestinya akan story eheh
mmg best leeya..jom layansssss

mummy_ayu said...

dah tgk dah cite nie? tgk preview mcm best jer..
plus lagi best ena dpt tiket free & jumpa kawan baru..best best!!

zh-ena said...

ayu - tu la 1st time dpt tiket wayang free tu yg pg jgk tu..pas nie nak selalu join contest la :D

nad said...

best ek? citer nye gelap tak cam harry potter?

Zie Madini said...

wahh besttt...jumpa blogger tu. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha