NuffnangX

Thursday, May 31, 2012

Sudah Shopping Raya ker...

sebulan lebih sahaja lagi kita umat Islam akan menyambut Ramadhan
dan rata-rata teman blogger sudah membuat persiapan untuk raya
dan mengganti puasa yang tertinggal secara sengaja dan tidak sengaja di bulan puasa yang lalu

waktu lunch semalam aku ambil kesempatan untuk shopping baju untuk umar
the store tengah buat sales
potongan sehingga 70%
jadi aku tidak lepaskan peluang yang ada
dan tujuan utama aku shopping nie
bukan sebab persiapan untuk raya - BUKAN
masuk bulan JUNE nie
setiap hujung minggu ada jemputan kahwin
jadi aku belikan baju untuk anak-anak aku pakai nanti

untuk umar aku belikan
kemeja lengan pendek sehelai
kemeja lengan panjang sehelai
dan seluar jeans sehelai

mencari-cari jugak dress untuk umairah
tapi di mata aku takder yang berkenan
jadi tangguhkan niat nak belikan untuk umairah

sebelum balik rumah
pergi ke LMC untuk beli bahan-bahan kek
sudah datang ke BRP nie
terus jea menyingah ke Butik Airiss
sebab di sini memang selalu aku belikan baju untuk umairah
sebab semuanya cantik
jadi rambang mata terus :p

beg plastik airiss yang cantik
combination warna yang cantik
butik airiss pun tengah ada less
petongan sehingga 30%
jangan lepaskan peluang
besebelahan restaurant rasa lelagi
dan berdekatan dengan PMC BRP


baju umairah yang sempat aku rembat
dress 3 helai
t-shirt 2 helai
dan sehelai seluar jeans

ok la nie cukup untuk di pakai untuk bulan June nie
kena sorok dari umairah
kalau tidak dia nak pakai terus di rumah
oh tidakkkkk

1 kata-kata indah:

rahayu said...

samalah. ibuayu pun dah shopping baju anak tapi plan nak simpan raya. .tak tahulah berrtahan ke tak...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha