NuffnangX

Friday, May 18, 2012

aNAK-aNAK DI pAGI hARI

 minggu nie sayang kerja malam
jadi waktu pagi rutin aku tidak sibuk sangat
boleh la sebelum pergi kerja aku kemas apa-apa yang patut
tapi kalau sayang kerja pagi
memang tak cukup tangan kaki aku nak uruskan budak berdua nie

biasanya setiap pagi
aku akan siapkan susu untuk umar dan umairah
pastu budak berdua nie akan baring depan tv tengok channel 611
pagi nie mood sayang macam tak beraper nak ok sangat
baring atas sofa
budak berdua nie plak
baring berhimpit-himpit dengan babahnya atas sofa
tapi babahnya senyap jea
tak muat punya pasal
umairah baring atas badan babah dia
layannnnn

sofa yang muat-muat jea untuk sayang
tapi anak-anak aku tetap nak menyelit baring sebelah babahnya

muka-muka belum mandi lagi
bucuk la

umar si bam bam
makin geram aku nak gigit pipi si kecik nie

baru tahu naper mood sayang kurengggggg
lampu belakang kereta kena pecah
emmmmm nak keluar duit lagi la tu nak beli lampu baru huhuhuhuhuhu
baru nak simpan duit untuk bercuti uwaaaaaa

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha