NuffnangX

Thursday, May 31, 2012

Kalau Pintu Terbuka Luas..Nie la Jadinya

kisah umar si bam bam
emmmm si jantung hati aku nie
kalau tengok pintu terbuka luas
memang berdesup jea larinya keluar
nie gambar di kampung last week
baru bangun tidor
terus jea berlari keluar
nak-nak tengok kakak dan kakak sepupunya main di luar
lagi la hati mahu keluar

dengan pampers jea
dengan tak pakai kasut
terus jea berlari-lari
dah macam anak itik laks aku tengok umar nie

kalau di kampung aku tak la risau sangat umar dan umairah main di luar
sebab jalan jauh ke depan
tapi rumah mak..aku memang risau sebab jalan depan rumah jea
memang aku tak bagi keluar
pintu grill sentiasa berkunci
sebab tu aku akan menjerit pada siapa-siapa yang masuk atau keluar
tak kunci pintu grill semula
keselamatan itu penting
baik beringat sebelum terkena kan...

jom layan umar si bam bam dengan pampersnya
bila nampak aku jea
berdiri sekejap
bila aku nak datang dekat....

terus jea lari
hishhhh budak nie

terkedek-kedek lari dari kena tangkap
kaki pijak batu pun buat derkkk jea
asalkan dapat main di luar

geram nak gigit pipi umar bila tengok gambar nie

terpaksa gunakan khimat kakaknya
untuk menagkap si adik
eheh
nasib baik la ada kakak yang boleh control adiknya
eheh

umar si nakal :p

2 kata-kata indah:

~ain said...

bahaya.. nasib baik bukan jalan besar kan.. umar umar.. pantang lepa..

Zie Madini said...

miahahahahahaha....dah lah berpampes je. dpt zie bygkan time ena nk dtg dekat tu n dia terus lari tak nak kena tngkap. sengih sorg zie bygkan taw :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha