NuffnangX

Tuesday, May 29, 2012

Menang Tiket Wayang

pagi semalam dapat phone call
bila dengar aku menang untuk tiket wayang 
dan minta aku lihat pada email
laju jea aku buka email
yes!! menang tiket wayang 
tak sabarnya nak tengok
tayangannya pada malam nie pukul 9pm
kena pergi ke midvalley ambil tiket di lobby

memang plan asal nak tengok citer nie pada hujung minggu nie
tapi bila dah dapat tiket free dan dapat tengok awal dari orang lain
eheh jangan lepaskan peluang la kan
sebab nak temankan aku
sayang apply cuti hari nie
thanks sayang mmmuahhhhh
dapat 4 tiket
ok la tu cukup kami 4 beranak dapat tonton
harap umar ok dalam panggung
umairah dah ok bila tengok wayang skang nie

email bukti atas kemenangan tiket wayang nie
emmmmm contest apa entah aku join
tak ingat la

korang nak tahu ker
tiket wayang apa yang aku dapat nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Snow White & The Huntsman
perghhhhh pasti ramai yang ternanti-nanti citer nie keluar di wayang
wajib tayang citer nie di malaysia 31/5 kan

nantikan stroynya dari aku esok yea
malam nie nak berdating dengan hubby dan anak-anak "D

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha