NuffnangX

Friday, November 13, 2009

UmAiRah DeMaM

umairah demam
dr malam tadi badan si kecik nie dah panas
risau jugak
ialah skang nie musim tak menentu kan
jd perubahan tu mungkin effect pada bby kami nie
malam td sebelum tido aku dah letak cool fever di dahi dan belakang umairah


pukol 2am aku bangun
rasa dahi dan badan umairah..dah ok
tapi pagi nie bila rasa lg
tengok panas semula
jadi sebelum hantar ke rumah bby sitter
aku cuma tukar drypes dan tampal cool fever yg baru
taknak aku mandikan umairah
ialah nnti makin demam lg kan



wajah umairah sebelum hantar ke rumah bby sitter
makan biskut
minum air kosong
bagi susu taknak minum


cuma aku selalu msg efa tanya keadaan umairah
mungkin aku akan blk awal
risau kat uamirah nie
nak buat kerja pun macam tak semangat jea


semoga cepat sembuh yea sayang ibu ♥♥



14 kata-kata indah:

Unknown said...

na, umairah pn demam ye.. same lah ngn fatin.. makan pun x berapa skang ni..risaukan.. get well soon ye umairah..

NizA said...

semoga umairah cpt sembuh...

Zura Tahir said...

rancang demam ape umairah ngan fatin nie...

mama tisya said...

nasibaik tk demam time busday aritu ye...smoga umairah cpt sembuh

saya said...

alahai umairah sayangg.. cepat sihat ye.. demam nak besar tu.. love you...

ezan said...

kesian umairah.. semoga cepat sembuh ye.. amin.

~daRLee ZuRiS~ said...

kesiannye umairah..
semoga cepat sembuh ye sayang.
nanti ibu bawa makan mekdi
;)

zaza said...

kesiannye !!
umairah,semoga cepat sembuh ye sayang...

FirZie83 said...

ciannya umairah ;( hope umairah cpt sembuh ye kak ;p aminnnnn

hOtMaMa said...

get well soon umairah..! mcm tu la klu anak kita sakit kan...nak wat keje pun hati tak senang..

.::WaNiE::. said...

ala kesian umairah..cepat2 baik ye

~ain said...

insyaAllah umairha kan cepat sembuh sebab umairah kan kuat!! heheh

attyfir said...

semoga umairah dah sembuh..

zh-ena said...

thanks auntie2 semua doakan umairah..mmuahhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha