NuffnangX

Friday, November 20, 2009

Tolong Menolong ~ Care for Kak Yong

aku rasa ramai yg jadi follower kak yong
dan aku ader la salah seorangnya
sebelum nie memang selalu terjah ke blog kak yong
mengikuti cerita sehariannya bersama-sama ngan anak


tapi pelik sbb sejak pas raya
dah lama kak yong tak update blog
jd pada pemikiran aku mungkin kak yong bz
dan semalam baru aku tahu
kenape kak yong lama tak berupdate blognya


nak tahu cerita selanjutnya
untuk mengetahui cerita selanjutnya
tak salah kan kita tolong sahabat di dunia siber nie



4 kata-kata indah:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam..lor yew ker? kina nak singgah sana lah blog kak yong..

attyfir said...

sama2 kita tlg menolong..

zh-ena said...

mama adam - bantu membantu kan

k.atty - betul tu k.atty

Pija Madzlan said...

Kawan2, sy perlukan pendapat.Saya ada dpt lappy dgn harga RM 350. Masih elok cuma bateri kong.Jd ia b'gantung dgn elektrik.Satu lg RM1100 msh ada warranty sampai April, mana nk pilih?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha