NuffnangX

Friday, October 28, 2011

Tercapai Hajat Aku Di Waktu Luch Tadi

Alhamdulillah 28hb adalah hari yang di tunggu
biasalah makan gaji pasti la tunggu gaki masuk ke bank kan
happy happy bila gaji sudah masuk
tapi tak happy plak bila memikirkan akan keluar duit untuk bayar
monthly fixed expenses - tak berhutang takder la aset kan
seperti yang diketahui umum - ayat poyos :p
hari selasa yang lepas ketika window shopping
aku terbekenan kemeja polkadot
nak beli tapi dah terbeli kemeja warna lain
takkan la nak beli 2 pasang sekalikan, time tu gaji belum lagi
ada benda lain yang nak pakai duit dulu - jadi tangguhkan dahulu hasrat nak
sambar kemeja tersebut
jadi seperti dijanjikan setelah dapat gaji
terus la beli kemeja tersebut, hari nie menshoppingkan diri eheh
dapat la beli untuk diri sendiri kemeja sehelai
masuk ke dalam the store ada sales 70%
kelabu mata tengok baju budak-budak
terus ter'rembat' baju tidor sehelai untuk umar dan umairah
6 helai seluar tidor untuk umar dan umairah
dan 2 helai baju untuk jalan-jalan nanti
cian tak belikan apa-apa pun untuk babahkan....





cantik tak baju kemeja polkadot nie

aku pilih polkadot dia warna purple

rasanya sejak dua menjak aku macam ter'suka plak warna purple nie

sudah kasih sudah beralih ker...


memandangkan aktiviti waktu lunch adalah shopping

jadi memang tak ingat nak makan

bila jarum jam sudah menunjukkan pukol 2pm baru kelam kabut nak makan apa

terus aku cakap takkan nak makan mc'd lagi - taknak la

ok kita beli tapau kfc jea la - cepat skit

jadi lunch tadi kmi berdua makan burger kfc jea



minah nie pelik jea bila aku cepat makan

ialah 3 kali pusing pandang aku, aku dah dah lap mulut dan tangan

hahahahaha dah siap makan pun



hari nie kami berdua jea di Finance Dept

bos kami Anna - MC

exec kami Sabri dan Kak Viji - memang ambil annual leave

PA bos plak K.Nana - MC

jadi tinggal aku dan syikin jea di 2ne floor nie

tapi masih ada lagi Big Boss - GM dibiliknya

tak boleh la nak pesta buih di atas nie hahahahahhaha


selamat berhujung minggu teman-teman semua

pasti pelbagai aktiviti nak dilakukan bersama keluarga kan...

malam nie nak pergi open house deepavali rumah kak viji :D

3 kata-kata indah:

|| NaFiRaa || said...

cantek baju tuh.. saya tengok pon berkenan..

pompuan kalo gi shopping x sah kalo tak TERbeli kan~ kekekekeeke

zh-ena said...

nafira - tu la sakang nie ena mcm terminat plak dengan corak polkadot nie

Ya ALiya said...

akhirnyer....dapat gak kan........rasukan polka dot datang kembali....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha