NuffnangX

Monday, October 31, 2011

Restaurant yang aku Pangkah Di Kuang Nie..

lunch kali nie bukan berdua tapi bertiga
ingat nak makan di attap cafe tapi cancell
sebab bila sampai jea di cafe tu, tutup la plak
jadi sudah ada area situ, kami makan di Az-Zahrah Bistro jea
memandangkan aku tak pernah makan lagi di sini
ok la try jea la makan di situ time lunch tadi
masuk ke dalam memang takder orang
jadi mesti kalau order cepat jea sampai kan
tapi sudah 1/2 jam di situ memang tak kunjung tiba makanan kami
aku dah buat muka seposen di situ - geram beb
aku dah la lapar, pagi tak sarapan

lepas 1/2jam baru la makanan sampai
ok la tapi bila masuk jea ke dalam tekak - hampeh
aku punya nai goreng lagi la rasa hanyir
yarkkkk memang tak boleh nak telan
makan baper suap jea terus tolak ke tepi pinggan ke tepi


aku order nasi goreng sotong dan ice limau - RM5.70
tak sedap langsung - memang aku takkan masuk lagi la ke restaurant nie lagi
patut la selalu nampak takder orang jea restaurant tu
harap deco jea cantik tapi makanan yang di serve hampeh jea



syikin order - nasi putih dan telor bistik - RM5.00
tapi kelakar telor bistik dia
selalu yang aku makan bahan-bahannya semuanya dalam telor buskuskan
tapi yang nie lain plak..bawahnya telor dan semua bahan-bahannya atas telor tu
rasa entah kurengggggggggg



khair plak order nasi goreng daging masak merah - RM7.00

tapi lepas tu brother tu cakap daging tak sampai lagi

terus minta tukar kepada ayam masak merah

sama kes jugak dengan aku, tak sedp langsung

khair cuma ratah lauk sahaja nasi plak beberapa suap jea masuk ke mulut

apa la macam mana la customers nak datang kalau makanan yang di jual tak sedap langsung



jadi perut aku emmang lapar gila la

tengah mengomel-ngomel tu

terdengar yang suami syikin nak datang ke opis

syikin kenen-kenen la kat husband dia bawak goreng pisang

terus aku ehem ehem bawak burger

syikin apa lagi terus la minta mc'd hahahahaha

jadi dapat la makan mc'chicken lepas waktu lunch tadi

thanks saiful belanja mc'd

lain kali belanja lagi yea hehehehehehhee

3 kata-kata indah:

Eliss said...

memang sekali pergi la mcm tu kan.

notti netti said...

eee kalo net tak g dah.

~ain said...

itulah risiko makan kat luar ni.. kadang2 kena pi makan lagi sekali kat kedai lain sebab tak puas.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha