NuffnangX

Thursday, October 20, 2011

Gaya Baru Shawl Lagi



rasanya sudah dua kali aku gayakan gaya shawl jenis nie

bukan entry shawl yang aku cakap rimas tu tau

kali nie gaya berbeza

aku suka plak

1st time tengok gaya nie di blog Zie

tengok minah kuching nie pakai comel jea

jadi try cari di Utube

dapat lak, tu yang try pakai tu

mudah dan simple

tak payah pakai pin pun

tapi aku nak kemas letak jugak la pin di kiri dan kanan

supaya tak bergerak aku punya shawl nie

ialah bekerja kan kena sentiasa bergerak

tapi selasa la dan tak rimas


nanti aku letak link utube tu di blog aku nie

jadi boleh la kita bergaya sama-sama erk :D

ok sambung kerja semula

5 kata-kata indah:

|| NaFiRaa || said...

cantek laaa.. bila tengok orang len pakai.. cantekkk jek.. tapi bila saya pakai.. rasa macam muka saya nih bulat sungguh.. trus x jadik pakai.. muehehehe..

mummy_ayu said...

cantek..Ayu nie susah nak ubah pesen pakai tudung..nie baru rasa selesa pakai shawl...

attyfir said...

teror ena pakai shawl..lepas tu sesuai lak ngn muka..kalau kty mmg failed..

Zura Tahir said...

tgk bentuk muka jugak na..

CuTeMiUt78 said...

sesuai ngan muka... cannnttiikk... terbbbaaiikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha