NuffnangX

Monday, October 31, 2011

Mencari Hadiah Di Jusco Bukit Raja

selepas hantar shumie ke rumahnya
sayang tanya nak pergi Jusco Bukit Raja atau Jusco Bukit Tinggi
terus aku cakap Jusco Bukit Raja
sebab aku suka ke sana berbanding Jusco Bukit Tinggi
tujuan utama kami ke sana sebab nak belikan hadiah hari jadi umairah



semenatar sayang keluarkan duit

umairah bermain sekejap kuda berpusing dan melihat kolam deepavali

umairah siap tanya macam rumah auntie tu kan

nak sebab rumah kak viji dia tak pandai sebut sebab tu la dia cuma cakap rumah auntie

sampai di kawasan permainan

berpusing-pusing jugak umairah nak pilih apa

sebenarnya kami nak belikan kabinet dapur mainan untuk umairah

tapi bila aku tujukkan mainan tersebut

umairah taknak, terus dia tunjukkan nak set rumah

siap cakap macam kawan dia emmmm apa orang lain ada dia pun nak jugak

budak-budakkan

jadi bila umairah sudah buat pilihan, kami ikutkan sahaja

sambil pusing-pusing untuk cari mainan untuk umar
umairah tak bagi aku bawakkan kotak mainan tersebut
umairah sendiri yang nak bawak
xcited sungguh dengan mainan barunya itu



bila tengok umar taknak duduk diam bila di dukung oleh babahnya


terus masukkan ke dalam troley dan singgah ke mc'd


beli set nugget dan bagi budak berdua tu makan french fries


terus senyap bila ada makanan di tangan


umairah tertarik dengan patung rabbit nie


sebab minta aku snapkakn gambar dia dengan rabbit nie eheh


sambil menunggu sayang bayar parking kereta


panjang gak Q untuk membayar parking kereta


layan snap gambar anak aku berdua nie


masing-masing senyap dengan ada makanan di tangan


selesai urusan di Jusco terus balik ke Sijangkang


tapi bila sampai di Sijangkang tak terus balik jugak


sebab singgah sekejap di rumah kawan sayang


sebab membernya ada buat majlis aqiqah untuk anak perempuannya


dan kebetulan nama anak perempuan member sayang memang sama


nama dengan anak aku umairah zahrah hehehehehhe


sampai rumah memang penat gila..dari pagi non-stop berjalan


umar malam memang tidor cepat sebab kepenatan sangat


sayang plak tengok games bola = terengganu lwn n9

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha