NuffnangX

Monday, October 10, 2011

Korang Pernah Terpikir Nak Naik Motor Pastu Guna Drvie Thru Beli Fastfood

sebenarnya hari nie aku puasa
tapi sebab tak larat sangat nak teruskan
aku berpuasa 1/2 day jea hari nie
tak larat sangat nak bawak kaki yang tengah sakit nie
sebab utama aku nak berbuka puasa sebab nak makan ubat
tahan sakit
malas nak keluar kirim pada sabri jea
ingat nak makan mc'd jea dan kirim untuk belikan burger mc'chicken sahaja
tapi sabri cakap tak boleh nak pergi mc'd sebab dia naik motor
jadi dia malas nak pergi ke mc'd
jadi aku minta dia belikan apa sahaja yang dia makan aku pun sekali
jadi 1 lebih sabri balik beli tapau untuk aku
makan nasi ayam dan beli air cendol sekali untuk aku
wah bestnya sudah lam tak minum air cendol
air cendol tu plak memang mavellos - terbbaikkkkkkkkkk

korang pernah nampak tak orang naik motor
beli di drive thru
aku pernah jea nampak - bagi aku biasanya
yea la sebelum nie mind setting kita cuma tergambar
drive thru untuk kenderaan empat tayar sahaja kan
kalau motor guna macam pelik sahaja


tapikan time aku kerja di mc'd dulu
sebagai crew mc'd, time kerja malam
ader jea bebudak yang buat kacau
ader budak sengal nie order macam biasa jea
bila sampai ke aku yang jadi tukang ambil duit
budak sengal dengan lenggang kangkungnya datang bayar duit makanan
hehehehehe bukannya naik motor ker, naik kereta ker
tapi jalan kaki hahahahahhaha memang menyusahkan diri sendiri
pergi je la kaunterkan - memang sengal budak tu
pastu dah bayar, dia jalan kangkung lagi ambil makanan di kaunter ambil food
heheheheheh aku yang kat belakang nie tergelak tak ingat
memang lawak sangat la

nasi ayam dia sedap la jugak - lembut jea
tapikan ayam dia alahai ciputnya la
nasi ayam nie aku makan separuh sahaja
ialah kata sudah start nak diet kan..kena berjaga-jaga
tentang makan nie..tak tahu la bila nak start untuk stop makan nasi
emmm boleh ker....

7 kata-kata indah:

Ya ALiya said...

suami ya pernah gak pakai moto tu,selamba badak je....insyaallah boleh tak makan nasi.....

mummy_ayu said...

oo...Ena pernah kerja mc'd..best tu..mesti dah muak makan mc'd kan?
tak pernah tgk..tapi, boleh je kan..

Ya ALiya said...

ena terpilih di sini
http://mummyayu.blogspot.com/2011/10/suprise-kepada-pengomen-tegar-blog-pink.html

Zie Madini said...

hahahhaa....so far tak pernh la. even tgk org yg pakai motor beli fastfood gune drive thro pun tak penah...hiksss

saya said...

opp...oppp...jaga2 bab pemakanan. hehehe... tapi takpe la ena.. montel pon montel la janji sihat dan gembira. montel pon comel apa? pelok cium untuk budak berdua tu. gerammmm....

|| NaFiRaa || said...

hehehhe.. tak pernah lagi tengok org naik motor kat drive thru.. tapi ok jugak kan.. cepat2 pon cepat.. tak yah carik parking.. lalu jek kat situ... hehehe..

tapi yang jalan kaki gi oder kat situ memang klakar.. betol2 x de keje.. hahahahaha

Anonymous said...

sy penah tgk kak.. depan sy.. sama2 line up..:>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha