NuffnangX

Friday, October 21, 2011

Tempahan Dari Teman Opis - Diwali

di opis aku nie hanya seorang rakan berbangsa India
dan plak satu dept dengan aku
siapa lagi kalau bukan kak viji
disebabkan ini la aku minta adik aku Lini datang menolong
hari khamis lalu
sebab semua order nie kak viji nak hari Jumaat
hari nie kak viji last kerja
minggu depan seminggu kak viji akan cuti sempena perayaan Deeepavali
ok jom lihat tempahan yang kak viji order dari aku

kek choc moist - 2 bekas plastik - 1 bekas RM20.00 = RM40.00


biskut tart straberry - RM24.00 untuk 50pcs (bagi xtra lebih dari 50pcs pada kak viji)

biskut almond landon - RM24.00 untuk 50pcs (bagi xtra lebih dari 50pcs pada kak viji)


biskut kacang - RM18.00 - 50pcs (bagi xtra lebih dari 50pcs pada kak viji)

kek brownies - RM35.00 - 50pcs (yang nie bagi free sahaja pada kak Viji)


kalau korang nak order biskut-biskut nie untuk Raya Haji nanti boleh sahaja :D

untuk kak viji - Happy Deepavali

jumpa kak viji jumaat nie

kak viji ada buat open house...

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha