NuffnangX

Monday, October 17, 2011

Lunch Di Mana... Lunch Di Mc'D Laaa

aku tanya syikin
dia tanya aku semula untuk lunch di mana
bila dia cakap nak makan kat mana
laju jea aku cakap makan kat mulut hahahahahha
ambik ko...seyes la sampai satu tahap
nak makan di mana pun dah tak tahu
macam sudah bosan jea makan di area sg.buloh nie
jam sudah pukol 1.15pm kami still dalam opis lagi
last-last terus jea aku cadang makan di mc'd jea
dekat pun dekat..tak pening kepala nak makan di mana pun


lunch tadi aku makan set medium quarter pounder cheese
sedapppppp


syikin nie memang setia dengan menu ayam nya

ayam..ayam..ayam

dia makan burger mc'chicken pun lepas aku paksa dia makan benda lain

selain ayam di mc'd nie

makan berdua nie biasa la kami berdua

otak blue jea hahahahahahhaha

12 kata-kata indah:

Unknown said...

mcm mane nak diet nie dear..he3

Sidratul Muntaha said...

aku dah tak terkira bape kali dah lunch n mkn2 kat mc D nih..
cer ko kira..
cer ko kira..

Ya ALiya said...

leh jd duta mcd....

saya said...

wahhh...mekdi lagik nih. hehehhe...makan je la, janji kenyang sudah. harap umar dah sihat takyah sedut2 gas lagi. to ummairah, be good girl.

Zura Tahir said...

aku suke bawang tp quarter pounder aku kureng plak..

~ain said...

Ain tak pernah makan ayam mcD.
Sedap ke?

Muka korang mcm sama laaa... =)

zh-ena said...

azlin - emmm tak tahu la azlin..musnah diet ku

zh-ena said...

ayu - entah la ayu..tu pun mudah yg nak cari

zh-ena said...

ya - blh jd duit sampingan klu jd model mc'd nie eheh

zh-ena said...

leeya- tu la asal kenyang kan leeya ehuh

zh-ena said...

zura - tu la sbb tu aku suka quarter pounder sbb bawang banyak

zh-ena said...

ain - sedap tau ain, klu spicy lg sedap amaym mc'd dr ayam kfc
yummyyyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha