NuffnangX

Saturday, October 15, 2011

Berapa Lama Berus Gigi Anak-Anak Korang Akan Di tukar Kepada Yang Baru

skang nie rasanya pelbagai pilihan berus gigi untuk kanak-kanak kan
ada perlbagai warna, bentuk dan paling menarik
ada gambar kesukaan anak-anak masa kini
untuk umairah aku akan tukar berus giginya setiap 3 bulan sekali
jadi pelbagai jenis berus gigi yang umairah pernah miliki
yang terbaru aku belikan berus gigi bergambar Barbie
siap pink colour lagi - sesuai untuk anak-anak yang gegirl la kan
beli di Watson, cuma ada 2 pilihan sahaja - spongebob atau barbie
tu yang aku ambil Barbie, sesuai untuk umairah
takder ker orang jual berus gigi bergambar Angry Bird
kalau ada pasti umairah gembira


umar yang sudah ada empat batang gigi
aku cuma gosok dengan kain napkin basah
supaya tidak la nampak kuning jea gigi umar
dahulu semasa umairah baru tumbuh gigi
aku ada guna berus gigi yang letak di jari - jenis getah putih
masukkan di hujung jari penunjuk dan gosok slow-slow gigi anak kita
tapi tak bertahan lama, sebab bila umairah nampak jea aku
nak masukkan jari dengan berus gigi tu, terus gigit jari aku
hehehehehe tu yang aku just guna kain basah napkin
untuk gosok gigi umar skang nie
pengalaman mengajar kita


umairah bila gosok gigi
aku mesti akan gosokkan gigi dia semula
sebab rasa tak yakin bila dia gosok gigi sendiri
jadi setiap pagi memang perkara wajib umairah kena lakukan
gosok gigi - selalu cakap kalau tak gosok gigi nanti jadi macam atuk
hahahahah ayah aku dah rongak giginya


berus gigi Barbie baru untuk umairah


mood tak ok

ialah nak tengok tv, ibu dia terhengeh-hengeh minta anak berposing

marah la teman tu eheh



anak korang umur baper baru korang lepaskan gosok sendiri...

4 kata-kata indah:

Ya ALiya said...

sekarang pun ya dah suh sara gosok sendiri,tapi kena pantau gak la,bukannyer bersih sgt pun.....

Zura Tahir said...

budak ppuan mmg xleh lari ngan barbie...

zh-ena said...

ya - tu la kdg2 ena tgk jea umairah gosok sendiri, tapi tetap gak kena pantau

zh-ena said...

zura - mmg pun, skang nie tgh suka sgt dgn angry bird

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha