NuffnangX

Friday, August 28, 2009

AkU RaSa KaDaNg2 KeMeJa iTu SeKsi

pelik kian ngan tajuk entry aku kali nie
korang pergi opis selalu pakai aper
ader yg pakai baju kurung
ader yg pakai t-shirt ngan jeans
ader yg pakai kemeja ngan skirt
ader yg pakai blouse
ader yg pakai kemeja ngan pants
pakai la aper pun
mesti nak nampak cantik kan


aku plak klu pergi opis mcm pergi pasar jea
hehehehehe
t-shirt ngan jeans ngan sandal
itu dh cukup


tapi bila hari2 yg penting
yg memerlukan aku berjumpa ngan supplier
berjumpa ngan customer
berjumpa ngan kastam
kena pergi meeting
mmg la kena pakai pakaian yg formal kan
ader yg setuju "D


berbalik pd tajuk entry aku kali nie
aku rasa kan kdg2 baju kemeja tu
mmg membuatkan si pemakai nampak seksi
bukan pd pembentukan tubuh bdn bila pki kemeja
na hi nahi nahi kabi nahi(cehhhh speaking industan plak)


korang perasan tak klu kita pakai kemeja kan
mesti akan nampak ehem ehem
korang pahan tak
ala nampak breast la
bila kita butangkan kemeja tu
ader ruang di antara butang yg akan terselak skit
mcm pd mereka yg mempunyai breast yg cup C ker cup D
ker mesti akan risau akan ternampak breast kan
mcm aku nie pun risau jea


kdg2 tu aku pun selalu nampak perempuan2 nie
yg tak pakai tudung
terdedah kat bhg situ
malu beb
ialah nampak kan bra diorg colour aper
klu pki bra yg 1/2 lg la nampak breast skit
aku yg malu ternampak
nie plak klu lelaki yg nampak
tak ker geram jea tgk


klu perempuan yg pakai tudung blh la cover ngan tudung kan
tak la risau sgt
tapi kan wpun aku pakai tudung
tapi utk langkah keselamatan
aku tetap...

v
v
v
v
v
v
v
v
v

letak pin kat ruang yg akan terdedahkan
risau beb
nampak tak pin yg aku letak kat kemeja aku tu
sebenarnya kecik jea
tapi aku close up time amik gambo
tu yg nampak mcm besar gedabak jea hehehehehe


citer psl bra nie kan
aku teringat time sekolah dulu
time sekolah menengah tu
baju sekolah perempuan kan jarang
klu time hujan aku rasa bdk2 lelaki la yg dpt cuci mata
mmg jelas kelihatan colour bra yg bdk2 perempuan nie pakai
seksi kan baju sekolah kita nie
kdg2 saker nak tarik perhatian
pakai bra yg colour merah la ngan hitam
pastu tak pakai sinis
aku pun tak pki sinis tapi tetap jaga aurat tau


tapi kan kelakar tau
sbb ader gak yg pki bra doremon
heheheheheh mmg kena gelak jea
dok belakang sok sek sok sek
bdk lelaki pun ngumpat sekali
hahhhh idah ko ingat tak
group ko la yg plg gelak tak ingat
hehehehehehe group aku pun tumpang sekaki
aku ingat lg bdk lelaki class aku tanyer kat aku
naper erk dia tu nak pki bra doremon
klu bdk sek rendah takper la gak
nie dh sek menengah pun nak pki bra mcm tu
mcm nak menonjolkan plak ialah baju dh la jarang


aku yg dgr bdk tu ckp diam jea MALU beb
ialah bdk lelaki yg tegur kan
aku diam ajer la
pengajaran dr tu
korang pikir la sendiri "D

17 kata-kata indah:

saya said...

ha.ahh la ena.. saya pon mesti guna pin supaya takde gap diantara butang2 tu. malu lorr kalo terlohong.

nanonano said...

huhu terase ai,
biase na taruk pin
hr ni xsempat,
tp kaver2 ngn tudung la..
selempang tu labuh2 sket..
huhu

rindu la zaman sek2 dlu,
bley pkai bra comel2 ngn katon2,
skrg ni xde da..
awat xde bra org dewasa katon2 gtu ek??
:p

lannida said...

ena,
kok ye pun nk pin, jangan lar smpi ternampak keluar pin tuh. ko just pin kat bahagian dalam jerk. kan kemeja biasanya dia ada dua lapisan, so bile ko just pin yg kat dalam, tak lar nampak yg ko pin baju tuh. he..he..free advice...jangan mare...

zh-ena said...

idah - aku cover ngan tudung la idah..tak nampak pun..klu nampak malu la..heheheheh tak marah pun..

.:fifi:. said...

haahaha belila kmeja yg pkai zip..

chik star said...

as bole dikatakan tiap2 hari pakai bju kurong,
klo dulu mase mule2 keje selalu kai seluar, tpi sejak terperasan ade org cuci mate je tgk montot as, dri ari tuh teros as kai bju kurong..
huhu...

kerja as tak tentu, kadang2 kene jumpe org tertentu xdiduge.
so tiap ari kene standby pakai formal.
:)

as penah jumpe dengan org yg terbuke bju nye cm yg ena ckp tuh.
kdg2 dorg cm xperasan.
hihi
lebih baik klo pakai singlet ke tube ker kan ?

attyfir said...

kty selang seli ar..ade mood lawa..kemas .formal.ade mood mcm nak g pasar jew

~ain said...

kita ni yang malu.. tp ada jugak wanita yang tak malu.. ain ni kan cup saiz ala-ala bubuh silikon nye, mesti kena bubuh pin. kalau tidak ada orang ikut balik rumah.. hahaahha

Zura Tahir said...

sape yg pkai bra doraemon tue na...mase kite form 5 ke...???

iman said...

hahaahha...ra cpt tol ko ilang ingatan...glemer tue bra doremon dulu...xkan dh lupe gerangannyer...
tp aku kalau pakai kemeja mmg pakai simis, tp kekadang aku rase org ybadan montok nie mcm suka jer tang situ terdedah.......

zh-ena said...

ciksaya - betul tu kan..klu terlopong bahaya tu..nnti ader mata2 nakal nak tgk

nano - kira ok la tu kan tudung labuh skit jd terlindung la skit..time bdk2 dulu blh la pki yg cartoon2 nie tapi dh dewasa nie mau yg nak seksi2 hehehehehe

zh-ena said...

bettersingle - kemeja zip??? mcm baju hujan jea

as - ha'ah pki inner pun ok gak..kat tempat keja ena ssh la nak pki baju kurung sbb kdg2 kena angkat brg cam leceh jea..terselak2 nnti

zh-ena said...

k.atty - hehehehehe sama la kita..muka tu pucat jea dtg opis

ain - klu uncle encem ikut ain blk umah ok lg la kan hehehehe

zura - alahai tak ka la ko tak ingat ra..duk sebelah zimie

imah - betul tu kdg2 aku rasa diorg nie sajer jea nak tayang kan..takkan la tak perasan time belek2 diri depan cermin tu kan

.::WaNiE::. said...

i pakai baju kurung takpun blouse tak pun tshirt..xdek masalah huhuhu

Unknown said...

kakyong dulu kalo pakai kemeja mesti pakai camisol @ baju singlet, bahaya weih kalo terbuka.. hahaha
walaupun most of the time with blazer or coat..
tp rasanya baju kurung is the best utk semua ocassion.. :D

zh-ena said...

wanie - ena tgk gak jenis blouse sbb kdg blouse yg dijual besar2 la

kakyong - setuju baju kurung mmg sesuai utk semua jenis tema..tak telan dek masa la

zaza said...

ye la ena.. aku pun dulu time keja pakai kemeja, letak pin tu jugak!! Sekarang tak perlu lagi dah.. baju kurung is the best!!! Tak ditelan dek masa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha