NuffnangX

Thursday, September 27, 2012

Gym

yeay aktiviti pergi ke gym
telah menjadi perkara wajib dalam diri aku skang nie
setiap petang dari pukul 6pm - 6.45pm
masa aku adalah di gym
dengan kadar bayaran RM4.00 sekali masuk
bagi aku amatlah berbaloi-baloi

peluh yang menitik
perghhh memang banyak la
puas hati dapat keluarkan peluh
selepas beberapa hari setelah melakukan aktiviti riadah nie
aku dapat rasai perbezaan pada diri
terasa badan semakin ringan
dan tidak cepat penat ketika melakukan kerja rumah
cha yok cha yok Ena :p

berpakaian lengkap sebelum pergi ke gym
tukar pakaian di tandas ofis jea

suasana di dalam gym - bahagian perempuan

muka penat gila
setelah melakukan senaman berbasikal..kayuhan kaki dan tangan.. treadmill..push up perut..
memang letih tak ingat la

tapi puas hati sebab dapat buang lemak di badan hahahahhaha
jom pergi gym :D

5 kata-kata indah:

atty's said...

seronok dapat pergi gym..
lepas ni selim melim lah ena..ni yg kty jeles nie..

|| NaFiRaa || said...

murah nye yuran masuk tuh?? pergi qym kat mana?? bestnye~ teringin nak pergi jugak~

zh-ena said...

k.atty - ada geng mmg seronok k.atty..klu sorang2 jgn harap la nak jejak kaki msk gym

Nafira - nie kat rahman putra sg.buloh.

Ya ALya said...

best nyer...mmg betul..ada geng semua jadi..

Zarena Heeney said...

alya - betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha