NuffnangX

Wednesday, September 26, 2012

Ibu..Lapar

minggu kalau sayang kerja pagi
memang waktu pagi aku yang super duper bz
sebab kena siapkan budak berdua nie
umairah dan umar
seawal 7.30am aku dah kejut budak berdua nie bangun
siapkan mandi dan minum susu

sambil aku bersiap
budak berdua nie layan kartun
cuma pagi nie lepas jea mandi
umar dan tepuk tepuk perutnya
sambil cakap "ibu..par" umar
maksudnya lapar la tu

bawak keluar
bagi makan nasi lemak
umar memang tak kesah kalau n.lemak pedas pun
kalau umairah pedas skit pun dah taknak makan

umar makan sendiri n.lemaknya

umairah pagi kalau sudah minum susu
memang takkan ambil sarapan lagi
pukul 11 lebih baru akan minta makanan
memang berbeza umairah dan umar

kiss dari umairah

macam-macam ragam budak berdua nie diwaktu pagi

4 kata-kata indah:

|| NaFiRaa || said...

dah pandai cakap lapar.. bijaknye~
kalo dah tahu cakap senang sikit kan~

zh-ena said...

Nafira - pergghhh melayan si kecik nie bercakap mmg pening kepala hehehehhee

Zie Madini said...

hehe suka dgn pic last tu. comel nah dor taw

Zarena Heeney said...

zie - mkin nakal tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha