NuffnangX

Tuesday, September 11, 2012

Makan Satay

malam tadi selepas magrib
ajak mak pergi makan satay kajang
bukan di kajang pun
cuma makan di Guthrie jea - satay hj.samuri

nasib baik la tak ramai sangat orang
jadi cepat jea sampai order kami
order pun tak banyak pun
cuma 30 batang jea
ayam..daging dan pedal
memang sedap kuahnya

muka mak yang puas hati dapat gigit satay
makanan kesukaan tu

muka yang bam bam

umairah dan umar yang buat pelbagai aksi

aksi mat rempit
siap buat bunyi lagi


sayang adik
suka aku dengan aksi nie
comel jea

kenyang perut makan satay
Alhamdulillah
korang suka makan satay di mana yea :D

2 kata-kata indah:

atty's said...

sedapnya makan satay..
kty ni duk bangi kajang pun tak makan satay samuri..kt sini dah ada mcm2 pilihan jenis satay..
satay uk..terbaru satay willy lak

Zura said...

ya allah na...sedapnye sate tue..aku kalau nk makan satay hj samuri nie aku pegi cari kat uptown damansara...smlm nyaris2 nk makan sate...hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha