NuffnangX

Thursday, September 6, 2012

Wedding's Yusof & Dayah

perkahwinan adik sepupu pada 2.09.2012 di melaka
memang meriah mengikut adat orang melaka

sabtu malam ahad malam berinai
dan esoknya hari ahad kenduri kahwin
macam kembar plak aku tengok umairah dan pija nie

malam berinai - biru laut

sambil berarak jalan
mercun api di pasang
suka budak-budak tengok

sebelum berarak duduk atas pelamin
pengantin baling gula-gula kepada tetamu yang hadir

hasil kutipan umairah dan pija mengutip gula yang di baling oleh pengantin baru

emmmm siapa lagi - aku la si dabam ehehehehehe

aikkkkk tak muncung pun mulut :p

umar dapat kucing habis dikerjakannya
cian aku tengok
tapi yang peliknya anak kucing tu nak jea dengan si umar tu 

perarakan pengantin pada hari minggu
tema - silver

pija dan umar
waktu tengahari hujan turun dengan lebat
terpaksa duduk bawah khemah jea


umairah dengan senyuman manisnya

lini ko kena ubah posisi masa bergambar
nampak gemukssss la bila ko bergambar macam nie :D
jangan mareeeee

sebelum balik bagi dua beradik nie bergambar atas pelamin

pengantin tukar baju 
suka plak aku dengan tudung si dayah nie
cantik

sebelum berangkat pulang bergambar bersama family aku
tengok belakang kami
khemah sudah siap berkemas pun

kak long ucapkan kepada korang berdua :

semoga bahagia hingga ke syurga
dan dikurniakan anak yang ramai
dan sentiasa dilindungi oleh Allah swt

Tahniah korang....

2 kata-kata indah:

~ain said...

ikut adat Melaka, mmg meriah.. Siap bunga api, joget lambak bagai...

Zura said...

x pakai sanggul lintang ke..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha