NuffnangX

Thursday, September 27, 2012

Spec Patah ~ Cucu Punya Pasal

balik kerja semalam
terus mak tunjuk pada aku spec mata dia
"tengok apa umar buat kat spec mak" mak
aku hanya belek-belek
penyangkut kecik di batang hidung sudah patah
maka cakap umar baling spec mata mak ke bawah 
sebab tu lah patah
emmmmm penangan cucu sendiri

lepas solat magrib
temankan mak pergi ke kedai spec untuk betulkan spec 
tak lama - sekejap jea

tak kena bayar pun - syukur
dapat khidmat free sebab sudah 2x mak buat spec di kedai tu
loyal customer :D

kalau tak pakai spec
mata mak akan berair
kesian mak aku kan

tetiba umairah request minta aku snap-snap gambar dia dalam kedai spec
aku pun laju jea la hehehehhee
jom layanssssss



gambar nie yang aku tak tahan nie hehehehhee
gaya tak boleh blah hahahahahhahha

umar elok jea pakai kopiah abahnya

macam mana comey tak saya :D

peace..
harap-harap umar tak patahkan lagi spec wannya
kopak poket ibu macam nie huhuhuhuhuhu

4 kata-kata indah:

Ya ALya said...

umar jgn nakal2 tau...cian ibu yer...

Ya ALya said...

umar jgn nakal2 tau...cian ibu yer...

Zarena Heeney said...

alya - tu la suka sgt baling barang

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. notti nye umar~ sian nenek dia..
umairah kiut sangat~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha