NuffnangX

Monday, September 10, 2012

Hari Melayan Anak-anak

semalam dapat jemputan open house dari SIL - k.mar
1st datang ke rumah barunya di Kajang
jenuh jugak nak mencari rumah SIL
sesat masuk ke taman lain disebabkan nama taman yang seakan-akan sama
finally dapat jugak mencari rumah yang betul

dari tengahari kami lepak sampai ke petang
banyak juadah yang disediakan
ada nasi dagang..laksam..kuih karipap..
semuanya masuk ke dalam perut
Alhamdulillah

memang lepas bulan syawak kena start mendietkan diri semula
uwaaaaaaaaa

balik dari kajang ajak sayang singgah the summit
lama tak singgah di sini
datang sini sebab ada misi yang perlu dilakukan
nanti aku story yea :D

hari melayan anak-anak
ialah membenarkan budak berdua nie naik
mesin yang kena masuk duit token
habis la RM5.00 di sini
tapi untuk anak-anak
tak kesah 
asalkan anak happy

jom layan umairah dan umar naik mesin token nie








tengok mood kami jugak 
nak bagi naik benda alah nie
kalau malas nak layan dari jauh nampak mesin nie
cepat-cepat kami berdua jalan ke arah lain
semata-mata taknak bagi budak berdua nie nampak mesin nie :D

korang macam mana plaks

1 kata-kata indah:

Zura said...

hehe...budak2 kalau dh dpt bende alah nie mmg susah nk turun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha