NuffnangX

Tuesday, August 31, 2010

Happy Anniversary

selamat ulang tahun perkahwinan kami yang ke - 4
dan
selamat hari kemerdekaan untuk negara kita yang ke - 53


emmm hari nie semua warga malaysia bercutikan
memandangkan hari nie kita berpuasa lagi
jadi aku tak plan nak buat something special untuk sayang
kalau bukan bulan pose
memang dah ajak bercuti pun untuk kami 3 beranak


masa awal tahun tu
aku plan kalau aku tak preggy lagi
aku nak bercuti berdua jea dengan sayang
umairah mungkin akan ditinggalkan untuk bersama dengan wan dan atuknya
bercuti khursus buat anak hahahahahha
boleh gitu :p
tapi rezeki kami
tak sempat nak bercuti dah dapat khabar gembira
umairah bakal dapat adk yippiiiiee memang happy la :D


sebab tu la tanggal 31hb nie aku tak terpikir pun nak plan apa
something yang special
tengah preggy nie mood takder la nak buat plam yang romantik de amour
time berday sayang pun bulan July tu pun
takder yang special aku buat untuk sayang
cuma tempahan cupcakes
dan celebrate di kg sayang
tu jea
hadiah pun smpai la nie pun tak bagi apa-apa lagi
bukan taknak bagi tapi lewat skit untuk bagi
sebab adalahhhhhhhhhhhhhh syyyyttttttttt rahsia


jadi untuk ulangtahun perkahwinan kami nie
aku mendoakan semoga :

  • rumahtangga kami aman bahagia untuk selama-lamanya
  • cinta kami berdua semakin dalam untuk setiap hari kami bersama
  • masih tetap mengekalkan keromantikan kami berdua sehingga kami tua
  • dimurahkan rezeki yang banyak utk kami sekeluarga
  • menjadi ibu bapa yang terbaik untuk umairah dan umar zariff
  • menjadi contoh ibu bapa yang baik untuk tatapan anak-anak kami
  • Amin


terima kasih sayang
ena tetap mencintai sayang untuk selama-lamanya
InsyaAllah
I love U

11 kata-kata indah:

Farra Dhelina said...

wahh hpy anvsry!!

& slmt hr merdeka!!

Yan said...

hepi eniveseri ena..

ab@h_Izz said...

Happy 4th Anniversary...semoga ape yang didoakan tu...dimakbulkan olehNya..Amin..Umar zariff tu bakal adik umairah..errk...Tahniah bakal dpt bby boy..leh kawan ngan bby izz nanti...

adianiez AIDA said...

happy anniversary ena.
moga hari2 mendtg lebih membahagia kan.
salam merdeka juga dari aida :-D

ibuayu said...

happy aniversry..Semoga cinta semakin mekar dan kekal hingga akhir hayat

CatlinaFly said...

happy anniversary ena!& salam merdeka!

A N A K - A N A K K U said...

selamat ulang tahun na....hehehe kejap jerkan kita dh 4thn kawin...aku doakan moga rumah tangga ko aman & damai hingga ker akhirnya...amin

Zura Tahir said...

kejap je dh 4 thn ko kawin...erm..happy anniversary...

~ain said...

semoga kebahagian ena sekeluarga mencurah2... epi anniversary, huh! =)

saya said...

happy anniversary.. senyum selalu...

Car Loan Calculator said...

happy anniversary.....
thanks for sharing.....^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha