NuffnangX

Tuesday, August 17, 2010

Demam

semalam mc
dan hari nie pun aku mc
tapi hari nie aku pergi kerja macam biasa
tapi bila dah sampai di opis
rasa tak kena
terus terlentuk di meja kerja
sebelum pukol 9am
aku dah ke toilet 3x
untuk muntah
muka pucat memang tak ingat
rakan member yang lain minta aku balik ke rumah jea
untuk rehatkan diri


dan untuk kali ke 3 aku masuk toilet
aku terus jumpa bos aku untuk minta kebenaran untuk pulang ke rumah
nasib baik la bos aku benarkan
thanks bos


sebelum balik ke rumah
aku singgah dulu ke klinik
nak amik ubat dan minta mc untuk hari nie
bagi ubat penadol, angin dan ubat tahan muntah


sampai rumah pukol 10am
mak pun terkejut tengok aku balik rumah
aku cuma cakap aku tak sihat
masuk ke bilik dan terus terbongkang atas katil
tidor sampai pukol 4pm
sedar pun sebab umairah kejutkan aku
emmm sayang ibu dah balik yea


harap esok aku akan dapat kembali bekerja seperti sediakala
kerja pasti melambak atas meja
tadi datang pun tak sempat nak tengok keja atas meja
kepala berserabut betul la
perut plak asyik la mengeras
sakit gila rasanya

1 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

teruk ker mabuk? ala siannya..pernah alaminya so..leh paham..ayu time iris..sampai cukup bulan...muntah muntah tu..bila dah ujung ujung tu..tiap tipa minggu mesti ada mc...nak buat mcm mana..
sampai bila dah 9 bulan tu, selalu doa...cepat la bersalin..tak larat dah..sbb nak layan karenah anak kat luar perut Ian & dlm perut Iris...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha