NuffnangX

Sunday, August 29, 2010

Shopping Raya Lagi dan Plan untuk Raya

emmmm hari nie sudah hari minggu
plan nak ajak sayang pergi pasar stadium
beli apa-apa yang patut
keluar banyak kali beli barang
masih lagi tak cukup dalam list
dah tiba hari rayanya baru la rasa puas hati
selagi tak raya selagi tu la akan cakap ada yang tak beli lagi la
kena tambah nie la
ganti yang baru la
macam-macam la kita uang di gelar perempuan nie
kalau cakap ngan suami
ala tak payah la
ok jea tu
betul tak :D


Kelengkapan raya dalam senarai aku :

Untuk Umairah -
  • Baju Raya - blm beli lagi
  • Baju dress - 3 helai
  • t - shirt - 4 helai
  • seluar - 2 helai
  • jeans - belum beli lagi
  • kasut - sepasang
  • selipar - belum beli lagi
  • kemungkinan akan tambah lagi untuk beli dress, nak bagi nampak gegirl pada umairah, selalu pakaikan umairah dengan seluar dan t-shirt sahaja

Untuk Sayang -
  • Baju melayu - pakai tahun lepas punya
  • Butang Baju Melayu - sudah beli
  • Jeans - beli sepasang - mungkin akan di tambah lagi 2 helai
  • t-shirt - 2 helai
  • kasut / selipar - belum beli lagi
  • spender - kena ganti yang baru heheheheh yang luar jea yang ganti dalam pun kena gak ganti :p

Untuk Aku -
  • Baju Raya - belum beli lagi
  • Dress - belum beli lagi
  • tudung - belum beli lagi
  • Kasut - belum beli lagi
  • senang citer untuk diri aku 1 pun tak beli lagi huhuhuhuhuhuu
  • sedih sangat..sayang nak ajak beli kelengkapan untuk aku 31hb nie kot

Untuk mak dan mak mertua -
  • kami plan nak beli Jubah untuk mereka berdua - InsyaAllah

Persiapan Kuih -
  • sudah beli kerepek
  • sudah order tart nenes
  • choc chip dan choc rice akan di buat
  • kacang akan beli di pemborong di sg.buloh
tu jea kot plan aku
harap semuanya akan menjadi
insyaALLAH


4 kata-kata indah:

ab@h_Izz said...

lamenya dh tak gie pasar stadium...last gie time anak no.2.....teringat time dok shah alam dulu..tula xtvt wajib pepagi minggu...cari barang yg pelik2 pelik...tapi kena gi awal la...

Aredhel Helya said...

Hehehe... dalam sejaraah.... samalah...ease punyer pun satu ape pun tak beli lagik...huhuhuhuhuhuh

A N A K - A N A K K U said...

erm...samelh ena, akupun x beli pepe lagi..huhuhhu pentingkan baju anak dulukan

Zura Tahir said...

untuk aku...aku cume ade baju raya je na..kasut pkai thn lepas punye..kuih xyah beli bg mak aku duit thlah nk beli ape..raya thn nie cm xsemangatlah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha