NuffnangX

Friday, August 20, 2010

Jalan-Jalan Cuci Mata

malam tadi ajak sayang pergi Jusco OU
selepas pergi klinik
bila cakap nak pergi OU semuanya nak ikut
jadi pergi ajer la sekali
emmmm dalam tak sihat tu nak jugak keluar merendek hehehehhe
citer pasal check up nanti aku story


sampai di Jusco OU dalam kol 9 lebih
emmm tak ramai pun orang
nak cari parking pun senang jea
kalau sebelum nie jangan harap la nak dapat parking di OU dengan mudah
1/2 jam baru la jumpa tu pun kalau bernasib baik



aku jalan memang lenggang kangkung la
sebab nasir ada
dia la yang handle umairah
aku jalan beriringan dengan sayang
macam pasangan bercinta tapi perut dan ke depan bersama-sama hahahahhaha
perut sama size dengan sayang hehehehehehe


sebenranya aku ajak sayang pergi Jusco
sebab nak cari seluar preggy
seluar yang aku ada simpan cuma 3 helai jea
tu la seluar pergi keja
tu la seluar pergi jenjalan
kebanyakkan seluar preggy aku yang ada sebelum nie
aku dah bagi pada lini
takkan la nak minta balikkan
beli ajer la yang baru
memandangkan belum gaji
beli la dulu seluar preggy 2 helai
dengan t-shirt preggy 2 helai
ok la tu
minggu depan gaji boleh la tambahkan koleksi yang sedia ada


lepas bayar kami cuci-cuci mata dengan barang jualan
memang tengah ada sales skang nie
Jusco sales sehingga 19 sept
persiapan raya?
mungkin minggu depan la kot baru beli kelengkapan raya untuk kami bertiga
ada cuti nuzul Quran dan Hari Merdeka kan
mungkin ambil peluang beli time tu kot


pukol 10 kami dah gerak keluar dari Jusco
emmm tak lama mana pun kami dalam Jusco tu
sekejap sahaja


balik kami lalu kota damansara
sambil isi minyak di Petronas
terus singgah sekali A&W
emmmm masih lapar lagi mak buyung nie


umairah seronok dapat makan ice cream
suka betul dia dengan nugget A&W
sedap la jugak
nugget mc'd umairah dah taknak makan
mungkin dah muak kot
makan sampai 4 ketul dia sorang jea
lapar rupanya anak ibu nie



umairah dan pija kalau ada
tempat tu memnag jadi haru biru la
semua benda nak di usiknya
semua orang dia nak tegur
langsung tak takut
memula tu bagi ice cream dalam paper cup
tapi bila tengok org dewasa semuanya dalam glass besar
dia pun nak jugak
tak padan dengan kecik umairah nie



hah macam mana
tembam tak saya?
malu nak tempek muka sendiri time-time preggy nie
berat skang nie dah 59kg
padahal baru jea 25 minggu usia kandungan
selera makan memang nak makan ajer la
kalau berbuka dan sahur
aku la orang yg last bangun untuk basuh tangan hehehhehehe
sebelum nak tido pun sempat lagi tu makan
memang bam bam la aku pas nie
tu yang boleh lawan perut sayang tu hahahahahahha



umairah dengan pak chu dia memang suka sakat
tak umairah yang sakat pak chu dia
@ pun pak chu dia yang sakat umairah
pantang jumpa ada jea benda yang nak di sakatnya
mak tengok ajer karenah cucu-cucu dia
tak larat dah nak cakap banyak-banyak


sampai rumah pukol 11 lebih
masing-masing dah mengantuk
termasuk la aku
tapi sahur tetap bangun
makan tu
amik berkat :D



8 kata-kata indah:

Farra Dhelina said...

dh lama tak gi mkn kat a&W..sedapnya rootbear dgn curly friess..

Zura Tahir said...

dah panjang rambut anak dara ko na..

Yan said...

lor hai...
punye lame tak singgah sini.. ena tgh preggy upenye..

dah bpe bulan?>

mummy_ayu said...

biasala org mengandung..mesti la tembam sikit....dah berdua...
umairah mcm mana ..meragam tak nak dapat adik nie...?

Unknown said...

sempat lagi mak buyung shopping ye.. sakan korang ek!

saya said...

hai ena.. lama dah saya tak menulis. ena pon lama dah tak update la ni baru nak update ye. hehehee..memang bam2 je sekarnag nampaknya tapi takpela..asalakan baby sihat, itu yang penting. bab bam2 lepas deliver esok boleh diet habis2. umairah pon dah besar nampaknya sekarang ye.. miss all of you..

Aredhel Helya said...

So HAPPY... tak sabar nak tengok adik umairah...hehehehe

eyriqazz said...

wah, meriah sekali..

p/s :nak tegur skit..pandangan peribadi..jgn marah ya...

background hitam dan font colour merah agak kurang user friendly...agak sukar membacanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha