NuffnangX

Wednesday, August 18, 2010

Orang Minyak Menyerang

kejadian terjadi malam tadi
memang pecah la perut kami gelakkan si bam bam tu
aku leka ngadap lappy
sayang plak leka tgk tv rancangan bola
sebelum terjadinya kejadian tersebut
aku toleh belakang si kecik tu leka main dengan mini bola
yang babah dia beli kan
jadi tak la aku risau sangat
jadi terus la dengan aktiviti aku ngadap lappy


dalam 5 minute macam tu
macam pelik jea
sebab senyap semacam jea
kalau suasana senyap sepi jea
bagi kami ada lah si bam bam nie buat something
bila aku toleh ke belakang saja


ya Allah
boleh tak
umairah lumurkan satu badan dia dengan minyak Johnson Baby
memang berkilat tak ingat la
dah tengok aku menjerit
umairah terus berdiri tepi dinding
tahu la tu
buat perkara salah
geramnya aku kat si kecik nie
ada jea benda yang nak di buatnya


lap dengan tuala pun masih lagi berkilat badan tu
nak taknak kena la mandikan jugak si kecik tu
sayang la kena mandikan umairah
emmmm dah pukol 11 lebih pun kena mandi lagi
selalu macam tu
sebelum tidor mesti kena mandi kan dulu
ada jea aktiviti dia yang buatkan kami geram
dalam geram tu memang buatkan kami sakit perut gelakkan anak kami nie


tidor malam plak taknak pakai baju dan seluar
nak berlenggeng jea tidor malam
pakai pampers jea la
sejuk pun jangan harap la nak pakai pakaian
emmmmm




muka umairah yang rasa bersalah
berdiri rapat ke dinding
hehehehhe macam kena denda jea hehehehehehe

7 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

licin kulit umairah na...kehkehkehkeh

Unknown said...

ahahahha:)) ya allah.. umairah.. perangai memang sebijik cam fatin. pas ni bleh geng kan dorang berdua ni ye na.. kite tengok ape yg dorang akan buat plak. :D

mummy_ayu said...

mcm mcm ragam diaorg nie yer...sabar je la...

shahrul said...

hahahah....mmg kelakar la muke nye..tak besalah betol~
hahahah..

:p

Eliss said...

bleh geng ngan nuha suka main minyak.comel plak menyorok kat situ :P

[leily.laily] said...

ya ampun.. abis satu badan..
hihihi, siap leh goreng ikan..
pandai pulak ngajuk..

Aredhel Helya said...

sangat chumel itu kicik...tapi kalo baby oil tu ena tak mandikan pun tak pe...elok utk kulit...cuma jenuh la plak nak cuci cadar nanti..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha