NuffnangX

Tuesday, August 24, 2010

Umairah...Tolong Ibu

hari nie alhamdulillah
jalan tak jem sangat
padahal keluar dari opis lewat skit dari biasa
sejak staff dari Filippina datang
aku balik kerja selalu lambat skit
bila pukol 5pm jea..time-time tu la
ada jea kerja yang mendatang huhuhuhhuhuh
tapi nak buat macam mana kan buat la jugak


siapa kerja di shah alam
pasti tahu delema yang aku alami
kadang-kadang tu
rasa kejang jea kaki nak tekan clutch


jadi pukol 6.20pm aku dah sampai di rumah lini
ambil umairah
sejak bulan puasa nie
aku rasa jarang aku nak masuk rumah lini
just tekan horn
tahu la adik aku tu buka pintu
umairah plak tak sabar-sabar nak keluar jumpa ibu dia :D


mak mertua lini bagi aku 1 plastik besar
dengan rambutan gading [rambutan kulit kuning]
rambutan gading mmg fov aku
makan banyak satu bakul pun aku tak kesah hehehhehe
tapi aku preggy tak boleh makan banyak la kan
nanti tak pasal-pasal amik MC lagi
sebab batuk :p


sambil-sambil duduk tunggu azan magrib
kaki rasa kejang plak
minggu nie tak dapat la nak minta sayang urutkan kaki
sebab sayang keja malam minggu nie uwaaaaa
biasanya memang kebiasaan sayang
akan urut kaki aku time preggy nie
kalau tak preggy jangan harap la nak urut-urut nie hehehhe


kebetulan tengah duduk di sofa
umairah datang mengendeng sebelah aku
terus aku cakap

"umairah tolong urut kaki ibu"
terus umairah pergi ke almari amik losyen
hehehhehe dah selalu nampak babah dia sapu minyak kat kaki aku la tu
budak-budak memang belajar dari pemerhatian
tapi umairah bukan amik minyak tapi ambil losyen
emmmm ok la tu dari dia sapu kaki aku dengan bedak
lagi la haru




gaya umairah nak urut kaki aku
bagus anak ibu nie
urut skit-skit jea
losyen selebihnya lebih sapu kat kaki dia jea
hehehehhe sabar jea la


tapi sekejap jea si bam bam nie urut kaki ibu dia



tengok la tu
sambil tangan urut kaki ibu dia
mata tak lepas-lepas pandang keluar
emmmm nak keluar main kat luar la tu


bila pak chu dia ajak naik bom bom [naik moto
hah macam lipas kudung la dia keluar
terus hilang nak urut kaki ibu dia


emmmm sayang malam nie balik pukol baper
urut kaki ibu skit :D

3 kata-kata indah:

Mz.Ira said...

Salam ena. . .rajin ank dara awk ye tolong urut2 kaki awk.tak lama lg adik nak kuar so boleh tolong jga adik nnti. . .

Zura said...

alahai...bdk skrg nie asal suruh urut je mesti ambik losyen...sma je ngan anak buah aku...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pandainya urut2 mama dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha