NuffnangX

Friday, January 18, 2008

TaG DaRi JuE


baru ari nie berkesempatan aku dpt wat tag dr jue..aku punyer destop biasa2 ajer..aku biasa letak gambo sailormoon..aku mmg minat gila kat cartoon sailormoon nie..aku siap ada koleksi komik sailormoon nie lg..ada anak patung nyer sekali..dah tua2 nie pun still obses ngan benda2 mcm nie kan..nak tunjuk koleksi aku pun semuanyer kat umah mak aku..mls nak angkut bwk dtg umah aku nie..jd aku cuma tepek gambo sailormoon nie ajer kat destop aku nie..biasanyer aku akan tukar2 gambonyer tapi still ttp sailormoon..dulu masa bercinta sayang bg tabung sailormoon kat aku, cute sgt :D


aku takder letak benda lain pun..tadaaaaaa nie la destop aku..jue sayang, ena dah bayar hutang ena ngeh3x

6 kata-kata indah:

mama ranggie said...

mama suka tom n jerry...

best tgk dorang main kejar2...

Mak Su said...

sailormoon tu semua genit2 dan santek2 kan...

nanonano said...

haha
ingtkan taruk gmba bento td,
:p

pearlEJ said...

ooo suka kartun sailormoon ehh?? hihihi... comey mcm ena gak... :D

julia said...

ooOO bagushhh bagushh.. sailormoon ? dulu selalu la layan sailormoon. suke gak. selalu angan2 peha ju halus cam peha dorang. =P

ZH - Ena said...

mamaranggie - dah dpt tangkap blh lepas lg..pandai jerry tu lepaskan diri..

mak su - mmg cantik sgt2..tertawan hati ena

nano - taknak la letak gambo bento, kena letak gambo yg bg feel skit

ej - hehehehehe malu la saya :P

jue - hahahaha sama lajue..nak paha mcm tu..nak jari runcing2 mcm tu..nak rambut ikal mayang mcm tu..klu blh nak mcm sailormoon la..cantik la diorg tu..perfect

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha