NuffnangX

Tuesday, October 23, 2012

Ice Cream Potong

masih lagi story di stadium shah alam
selepas makan dan perut sudah sendat dengan kambing golek dan murtabak
kita jalan-jalan pusing pasar
emmmmm disebabkan sudah lama tidak datang ke sini
sudah banyak benda yang di jual
ada koleksi barang-barang lama
binatang peliharaan yang comel
koleksi dress yng cantik-cantik

skang nie baru aku tahu
skang nie tengah hot dengan baju saloma
memang cantik la
memandangkan hujung-hujung bulan nie
tak dapat la nak sambar sehelai
emmmmm next time datang lagi confirm nak beli sehelai
cantik la

gerai-gerai di stadium shah alam

sepanjang perjalanan nampak jea
orang tengan makan ice cream
bentuk pun pelik skit
ialah biasanya ice cream potong - panjang jea bentuknya kan
kali nie ice cream dia bentuk 4 segi
tercari-cari jugak di mana dorang beli


finally dapat jugak merasa ice cream potong 4 segi nie
memang banyak perasa yang ada
cuma time aku nak beli cuma tinggal perasa red bean dan jagung jea
jadi beli 2 potong red bean
dan 2 potong jagung

pilihan aku jagung
sedap dan tekstur ice creamnya sangat halus
sedap la jugak

sayang ambil red bean
tapi tak sedap

muka masam umairah
sebab dia nak perasa strawberry
tapi sudah habis
dapat red bean pun tak sedap
kesudahnya buang jea

umar buat muka nakal
orang lain sudah lama habis
si kecik nie tak sudah-sudah habis menjilat ice cream
jadi ibunya yang kena habiskan
nasib baik perisa jagung sedap skit

umairah dapat tikar hello kitty
babahnya yang belikan
tapi kalau ikut pilihan hati aku
aku nak belikan yang ada ABC
tapi sayang cakap belikan ikut pilihan anak
jadi aku ikut jea
lagi pun sayang yang bayar
jadi aku jangan banyak mulut yea...
harganya RM30.00 jea

ok la tu...

3 kata-kata indah:

Unknown said...

murahnye tikar umairah tuh.. dah lama berhajat nak beli..:)

Zura Tahir said...

ais krim tue petak tepat erk..kelakar je bentuk dia...

zh-ena said...

nafira - mmg murah..byk pilihan

zura - ha'ah ra 4 segi tempat..lain skit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha