NuffnangX

Wednesday, October 3, 2012

Lawak Iklan Corntoz


siapa suka tengok iklan corntoz
umairah dan umar memang akan gelak tak ingat dunia
bila iklan nie ada di tv

dari tengah main
confirm akan berhenti
dan akan layan iklan nie
aku yang biasa-biasa jea tengok iklan nie
terus akan senyum sekali
senyum melihat telatah umairah dan umar

bab yang paling budak berdua nie gelak kuat
time BF pada aweks tu jatuh terguling-guling dari tangga eheh
lawak kan :D

belikan umairah dan umar keropok corntoz nie
suka plak budak berdua nie makan
tapi tak boleh makan selalu yea

jadi model corntoz laks
layannnnn

skang nie corntoz tengah buat contest dalam FBnya
jom layannnnn
syork gak main games nie


3 kata-kata indah:

~ain said...

Hahahahah.. mmg iklan ni lawak tak hengat. Setiap Kali tgk, mesti lah gelak..

Eliss Mie said...

eliss pun selalu gelak tengok iklan tu dan suka makan jugak :p berebut dengan nuha.hahaha

zh-ena said...

AIN - byk kali tgk tetap blh gelakkan

Eliss - comey jea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha