NuffnangX

Friday, October 19, 2012

Badminton Training

malam tadi pergi ke TSB sg.buloh
untuk menjalani badminton training
hehehehhehe macam tak caye jea aku main badminton kan
bidan terjun jugak nie
sebenarnya takder wakil dari company aku untuk games badminton tournament nie
jadi nama aku dan eikin telah di petik oleh pihak HR
nama sudah naik - apa lagi main jea la
senang citer kita kasi pecah jea hahahahahha

sebab sudah lama tak main badminton
malam tadi pihak GSC kasi peluang untuk buat training di TSB
nie 1st time aku melangkah masuk ke Tropica Badminton
memang besar tempatnya
dan court yang ada memang banyak
next time nak datang dengan sayang
sebab sayang memang every week dia akan main badminton

pergi ke sini terpaksa bawak umairah dan umar
sebab sudah tahu perangai budak berdua nie
confirm aku tak boleh nak handle
ambil adik aku Lini dahulu
than baru pergi ke Tropica Badminton
tapi bila adanya Pija
suasana bertambah hiruk pikuk jadinya
di tambah lagi anak Eikin si Rayyan
perghhhh keadaan memang tak dapat di kawal

aku pun dapat main sekejap sahaja
sebab kanak-kanak riang ria nie
suka-suka hati main masuk ke court orang lain
yang paling tak tahan siap kena sound dengan mamat cina
"jaga anak u baik-baik la"
yang court sebelah lagi la siap buat muka marah

jadi baik aku duduk tepi jea
megawal kanak-kanak ribena nie huhuhuhu
ok la tu 1/2 jam buat warm up

aku si baju putih merah
dengan aksi bersahaja menanti si bulu ayam

dalam main sempat lagi berposing hahahahaha
aku dan eikin wakil untuk games beregu
belasah jea la

hanis dan nazim
hanis wakil untuk single games

faizal dan anna
anna datang sahaja jea untuk memeriahkan suasana
faizal pemai simpanan - rasanya la

lagi la sempat lagi buat aksi kung fu
hahahahahha macam kung fu panda kan
tang mana
tang perutnya hehehehehehhee 

eikin melepas lelah penat bermain badminton
umar pun melepaskan lelah berlari keliling court
sambil minum susu

TQ my sis sebab datang tolong menjaga kanak-kanak ribena


di tambah hiruk pikuk sebab khair
pun bawak anaknya sekali
sebaya dengan umar rupanya anak khair nie

sambil ibu-ibu main badminton
anak-anak menjamu selera makan maggi cup
sampai 3 suami eikin belikan untuk kanak-kanak ribena nie melantak

boleh jadi model maggi cup nie

setelah puas melantak maggi cup
berposing di celah dinding

aksi kanak-kanak ribena keliling court
emmmmm siap kena sound yang tak tahan tu
lepas nie jangan harap la ibu nak bawak korang lagi
duduk di rumah dengan wan

macam mana nie
esok jea harinya untuk berlawan
emmmmm ada ker peluang nak menang nie
huhuhuhu

cha yok cha yok geng GSC


2 kata-kata indah:

Zie Madini said...

seronok je tgk uols training...welll, good luck ea utk pertandingan nanti :)

Unknown said...

zie - thanks zie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha