NuffnangX

Friday, March 13, 2009

DaTaNg LaMbAt

pagi nie ujan punyer la lebat..kalau sambung tido mmg syorrrr arrrr..tapi sbb dah ada tanggungjawab gagahkan diri bangun pagi..pagi nie nak antor umairah kat umah wan dia..nak antor umah mak aku sbb penjaga umairah minta cuti seminngu..diorg nak blk kelantan cuti sekolah..nasib baik la mak aku sudi membantu aku utk jaga umairah..

sedih gak nak anto si kecik nie ke sana sbb aku mesti rindu gila kat umairah..rindu ngan kaletah dia..rindu sgt2 la..

kol 10am baru gerak dari umah..kami siapkan umairah n kelengkapan umairah..byk tul pakaian umairah aku letak dlm beg..skang nie umairah suka main air liur jd baju dia selalu akan jd kotor, mmg selalu kena tukar baju dia..tak kesah la letak baju umairah nie lebih skit, klu skit nnti terpaksa plak guna baju fiza..tak payah lah..

sampai umah mak kami sarapan dulu, umairah kalau sampai mesti akan tgk sekeliling dulu, kira mcm nak ingat kembali la dalam memori dia..bila dah cam baru la umairah akan senyum..pelik tul la perangai ank aku nie..

dah siap bg susu n masukkan dalam buaian baru la kami gerak..sayang plak keja petang, hantar sayang dulu pastu baru la aku pg kerja..sedih nak tgglkan umairah..byk kali la aku cium umairah sebelum kami beredar..esok baru la kami blk umah mak..bye sayang ibu, esok kita jumpa..jgn nakal2 tau dgr ckp wan tau :(
kol 11 lebih baru la aku samapu opis..nsb baik la bos aku takder klu ada mesti dah kena soundddddd..takut bebbb


gambo pg td - sedih tau


gambo smlm - makin tembam

puting tu tak blh dipisahkan langsung..

2 kata-kata indah:

Zura said...

cian nye umairah berjauhan ngan ibu n babah dia...

Zura said...

cian nye umairah berjauhan ngan ibu n babah dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha