NuffnangX

Tuesday, March 24, 2009

CeRiTa HuJuNg MiNggU

minggu lepas kami balik sijangkang..tak jd blk melaka sbb rasa mcm malas plak nak g kenduri kawen kawan sayang..nnti la bila free kami akan singgah ke Melaka..

semalam aku kebizian gila..hari nie plak aku mengantuk sgt2..ialah cuaca pun buat aku mendung gak..dah tak larat nak nak buka mata nie..tapi disebabkan hari nie budak baru msk jd kena la berdrama skit yg aku nie pekerja yg cemerlang (chewahhhhh buek buekk)..ialah kena la tunjukkan cth yg baik kan..nnti terikut plak bdk baru yg aku suka tgk internet..slow2 dulu nnti baru lah tunjuk kan belang aku kan heheheheh

ok citer psl kg sijangkang..kami blk sabtu ptg..kol 4pm sayang smp umah terus gerak..tapi kami dulu umaiarah dr umah wan dia..alahai ssh sgt wan dia nak lepaskan umaiarah..ialah dah jg seminggu kan jd mesti lah ssh nak lepaskan si kecik nie, lg plak umaiarah mak aku ckp tak byk ragam..ok jea lah..siap ckp lg letak jea umairah kat mak, mak blh jg punyer jgn risau..bkn risau mak tapi kami plak yg rindu kat umairah nnti..

sampai kat sijangkang dlm kol 6 lebih..emm bila dah smp sana mmg kami tak akan dpt dukung umairah lah..pasti si kecik nie suka sangat sbb ramai yg layan ragam dia..takper la cousin umairah mmg rajin n blh diharap skit..kami tak la risau sgt..

mlm ingat nak pg berurut tapi bila sampai kat umah mbah nie, kecewa sbb mbah tak dpt urut sbb demam..ok la lain kali la aku akan urut..aku nak urut sbb badan aku dah rasa letih sgt dah skang nie..ialah dlm 2 mggu aku keja teruk sgt..ialah sblm bdk baru smp semua keja aku yg sorang buat..mmg geram la kat bdk nie..suka2 ati jea nak berhenti..tanpa bg notis plak tu, geram jea aku tgk..tapi takper dh ada org baru, perempuan lg tu..harap bdk baru nie ringan tgn skit..

ok hari ahad plak, sayang ajak jln2 pusing sijangkang..kali nie mmg jauh gak la sayang bwk biasanya sekejap jea dh blk umah semula..mmg besar la sijangkang nie..siap pg kunci air lg..ada 2 kunci air kat sijangkang nie..kunci air yg dkt ngan NGVTech tak best sgt sbb tak ramai org..tapi kunci air yg lagi satu mmg best sbb siap ada kedai mkn n tempat org memancing lg..mmg seronok..mcm aku yg tak pernah tgk kunci air, mmg jakun skit ialah besar gak kunci air nie..

pastu g sg tempat sayang berkubang time kecik..pg ladang kelapa sawit yg sayang redah utk main senapang..seronok gak alam kanak2 sayang nie lebih kurang mcm aku gak la..ialah aktiviti bdk kg kan..aku rasa mmg sama la..

gambo kami kat kunci air nnti aku upload erk..daaaaa





7 kata-kata indah:

Zura said...

aku pun ngantuk gile babas nie....bestnye kg hubby ko na...

green apple said...

tumpang tanya, ni gamba jantan mana kat tepi blog ko ni? justin ke?

norainiammran said...

hehehe..baik umairah ni ye.. tak byk ragam..

saya said...

pekerja cemerlang katakannn.. apa nak buat...kene hadapi je la. cubit sikit pipi umairah tu untuk saya. hehehhehee...

zh-ena said...

zura - tu la aku mmg suka blk sana..lg plak psr ari ahad mcm2 ada

kak Di - ha'ah justin..tak baper minat pun kat jantan nie, sajer letak cuci mata skit

ain - skang nie dah lasak sgt, dh tak terlarat nak layan si kecik nie.

ciksaya - tu la psl kan..kita nie cuma pekerja amik gaji jea kan..jd kena la tunjuk rajin skit kan

atty's said...

sama ar kty pun ngantuk nie..

ena kena tag ye..

zh-ena said...

atty - hehehee btl la tu ena yg kena :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha