NuffnangX

Thursday, March 5, 2009

TeRiNgAt MaSa LaLu

detik2 manis aku bergelar isteri - syahdu
nie masa kami nikah pd 31hb August 2006..aku rasa saper2 yg bergelar isteri secara automatik mesti akan menitiska air mata..kami nikah di Masjid kat Kg.Permata..aku sedih gak sbb kat masjid nie ayah n adk beradik aku yg teman kan aku..mak aku tak temankan sbb taknak menangis sbb sedih nak melepaskan ank sulung dia menjadi hak milik org lain..
nsb baik la kawan baik aku ada, shumie n adk aku ada kat sisi aku..jd kurang la skit kesedihan aku..masa aku nak pg ke masjid pun mak aku dh menangis teruk2..agaknya mcm nie la aku bila umairah nak kawen nnti..ssh nak melepaskan ank kita kan..
dgn sekali lafaz aku sah jd isteri kepad suami aku..mmg rasa lain la perasaan time tu..jd kpd saper2 nak kawen time cuti sekolah nnti..selamat menempuh alam baru :D
korang mcm maner plak pd hari bersejarah korang :D

10 kata-kata indah:

lemonade said...

sy x sabar la nk kawin... haha

norainiammran said...

ewah ewah.. terkenang semasa dulu.. hatiku terasa rindu.. alamak ternyanyi lak.. nak tahu detik bersejarah ain?? nanti ain entri kan..

Mak Su said...

maksu nikah kat rumah. tapi hepi giler time tu, yea yea kawin, yea yea kawin

Zura said...

masa ko kawin nie aku xdpt dtg sbb abg aku kawin gak...

wanie said...

saya sangat suke lar dpt kawen..haha dah jadi isteri org sonotnye..

tapi saya xnangis..saya kan kuat..hahaha

antalya said...

sweet sangat pics nikah kowang..teruja mau kawen nih..ish

zh-ena said...

lemonade - cpt2 la kawen heheheh

ain - jgn tak letak plak

maksu - letak la gambo maksu kawen

zura - ha'ahkan ko takder patut la aku belek2 gambo ko takder

wanie - sebak tak??

antalya - hah apa lg cpt la jak BF kawen :D

atty's said...

sanding lagik sekali ....hehehehhehee

saya said...

uuwaaa..nak jugak merasa mcm tuuu..

zh-ena said...

atty - sanding ngan org yg sama takper..ngan org lain harap dijauhkan la

ciksaya - suh la family obek dtg meminang :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha