NuffnangX

Monday, March 19, 2012

Langgar Tiang

kisah berlaku pada jumaat lepas
sedih tau huhuhuhuhu
balik dari kerja nak masuk parking
sebelah kanan ada besen
malas punya pasal taknak turun untuk alihkan
jadi konon-konon pakar la
aku try adjust masuk untuk rapat ke kiri lebih
tapi mungkin aku pusing stereng terleboh over
pastu aku hanya pandang sebelah kanan side
jadi bila aku masuk jea
tetiba aku dengar mak menjerit kua sambil tu aku terdengar sekali
bunyi scratch
alamak aku terlanggar tiang ker nie
terus undur skit-skit ke belakang
tapi still terdengar bunyi scratch tu huhuhuhuhu
bila selamat keluar aku terus keluar tengok keadaan kereta aku nie

 bila tengok depan mata
ini yang terjadi
huhuhuhu
mati mesti kena marah dengan sayang
tapi call sayang dan hantar gambar mms
nasib baik la sayang tak marah
sayang cakap benda dah nak jadi
bukan boleh elak pun 
perghhhh nasib badan tak kena marah hahahahha

 ini budak berdua lagi la
bukan nak menolong ibu yang tengah menggelabah
tapi labi bikin takut pada ibu dia
umairah siap cakap lagi
ayok yok yok nanti babah marah
ibu rosakkan kereta babah
umar lasks siap tunjuk-tunjuk lagi kesan calar kat kereta tu
huhuhuhuhu
apa da anak ibu taknak tolong ibu pun
huhuhuhuhu

umar kalau nampak air bertakung memang tak boleh duduk diam
skang nie area umah kami
paip air akan di tukar baru
jadi berselirat skit paip air depan rumah

sorry sayang

3 kata-kata indah:

~ain said...

kalau ain kena marah, merajuk laaaa.. suh dia tido ngan kereta dia tu.. huh... hehhehe

saya said...

Hehehehee.. Saya pon pernah gak le jadi macam tu.. Langgar tiang jugak. Adoihai... Takpe la, orang kata walopon sekali kereta tu mesti nk merasa tercalar balar... Hehehe... Utk budak yg suka main lopak air tu....haipppppp...cubit pipi dia.

A N A K - A N A K K U said...

bestnye x kene marah...kalau sure dah mkn hati berulam jantung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha