NuffnangX

Thursday, March 29, 2012

Hanger Tudung

member ofis kirim belikan hanger tudung
malam tadi sudah beli
tapi bila sampai ke ofis terlupa laks nak bawak
call sayang minta singgah ke ofis untuk aku ambil hanger tudung
lagi pun sayang memang balik awal hari nie
sebab nak tukar tayar kereta
kedai tayar yang sayang nak buat tu pun
sederet jea dengan ofis aku - jadi sekali harung jea jumpa aku sekejap

sayang sampai 
terus aku turun sekejap
chit chat la sekejap dengan sayang
emmm kalau kereta siap awal mungkin sayang akan ambil umairah - maybe la

 hanger tudung untuk kak nana - RM12.00
skang nie ada macam-macam jenis hanger tudungkan
yang terbaru aku nampak ada bentuk butterfly
tapi aku lebih suka bentuk yang biasa nie
jenis yang panjang
kat rumah aku tu dah 3 hanger tudung nie aku gantungkan
lepas nie beli lagi banyak-banyak tudung yea Pn.Zarena
dah tak suka nanti buat jualan bundle depan rumah jea hahahahahha

thanks sayang
sebab layan kan jea permintaan mengada-ngada isteri tersayang mu nie
eheh
mmmuahhhh

tudung yang aku pakai tu baru jea beli dari syikin member ofis
nampak jea matching dengan baju terus jea pakai ahahahhaha
sehelai RM28.00
cantik jea terletak di wajah aku nie hahahahahha


4 kata-kata indah:

Nad @ MamaZakwan said...

kite beli hanger tudung tuaritu rm8 kot rasenya
kat pkns bangi
trus amik 2 bijik
:)

munna said...

kak munna beli 2 utk RM12 kat sini sudahnya tak gantung pun tudung kat situ... lagi suka lipat gulung dlm drawer je

adianiez AIDA said...

aida pun da memiliki hanger tudung gini. penuh! senang sangkut tudung awning kan? :)

zh-ena said...

nad- murah jea yea..naper area sini masih lg mahal

munna - perghhh lg la murah

aida - sng nak sngkut tudung..klu letak dlm bakul takut awningnya patah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha